Nový design, nové logo a novou recepturu představuje v nové kampani Ještě lepší chuť značka Orbit. Současně spouští čtyři samplingy napříč Českem i Slovenskem. Součástí kampaně je speciální Orbit Kolo a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň byla oficiálně odstartována out of home reklamou na pražské tramvajové zastávce I. P. Pavlova. Koncept je podpořen také instore aktivitami, PR a digitální komunikací. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications ve spolupráci s mediální agenturou Mediacom.
Zastávka, kolo, budka
Celá kampaň startuje ve čtvrtek 20. srpna outdoorovým projektem na pražské zastávce I. P. Pavlova, která se promění v netradiční modrý Orbit automat. Vždy v určité minuty vydá několik žvýkaček Orbit Peppermint v balení po dvou dražé s vylepšenou příchutí.
Spotřebitelé mohou vylepšené žvýkačky bez cukru dále vyzkoušet zdarma během září a října v rámci dalších rozsáhlých samplingů po celé České i Slovenské republice. Vedle aktivit přímo v místech prodeje vybraných obchodních řetězců se také přímo v ulicích objeví na míru vyrobené Orbit Kolo. To po dobu čtyř týdnů objede celkem 11 měst v České republice a 12 měst na Slovensku.
Na konci září na „tour“ po Česku a následně také Slovensku vyrazí brandovaný koutek „Orbit Lounge“. Nabídne speciálně vytvořenou aplikaci Orbit Smile App. Součástí je také takzvaný Orbit Box Populi, neboli budka sloužící k vyjadřování a zaznamenání názorů lidí.
Návštěvníci této budky dostanou možnost vyjádřit se k rebrandingu a zodpovědět připravené otázky. Orbit Box bude putovat po obchodních centrech v Česku i na Slovensku.Všechny záznamy včetně sestřihu těch nejlepších budou ke zhlédnutí na webu www.jestelepsichut.cz. (Inspirací pro tento projekt totiž byly budky Vox Populi, které před řadou let běžely v TV Nova.) Na webu budou veškeré informace k samplingům a zajímavosti ke kampani. Digitální komunikace doplní video obsah včetně několika spotů s „Pizza lady“, hvězdou aktuální televizní reklamy na Orbit. Nebude chybět ani komunikace na oficiálním Facebook profilu Orbit Klub.
V září přibudou v televizi i na internetu nové televizní spoty, které celý rebranding představí. Tyto spoty jsou však globální, připravené centrálou Orbitu.
„Cílem této kampaně je nechat vyzkoušet značku co největší počet spotřebitelů,“ vysvětluje Jana Přerostová, brand manažerka značky Orbit.
Změna stylu globální, kampaň lokální
Značka je podle ní harmonizována po celém světě. Pilotními trhy se stala Brazílie a Rusko, letos se nový styl zavádí v celém evropském regionu. Česká a slovenská kampaň byla ale vytvořena lokálně ve spolupráci s AMI Communications. „Naše dřívější kampaň s automatem, před nímž se lidé mohli usmát a za úsměv byli odměněni balíčkem žvýkaček, se stala inspirací pro další země, doufáme, že se tato situace zopakuje, uvedla Přerostová.
Cena žvýkaček se přes změnu stylu podle ní nemění, a to ani v základní řadě, ani v řadě dětských žvýkaček a v řadě Orbit Professional. Zůstává zachována barva značky, název výrobku ani pozice v in-store, ale na obaly přibyly ilustrační obrázky vystihující jednotlivé příchutě. Nový styl i nová chuť prošly testováním na třech trzích (Brazílie, Polsko, Německo).
Transformace celého portfolia by měla být dokončena do poloviny příštího roku.