Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Ordinaci na Nově vidělo v úterý třikrát víc lidí než VIP Prostřeno! i Obchoďák na Primě

Sledovanost televizních pořadů v úterý 18. září

„Konec starých časů“ nepokračuje, Prima na nejsilnější původní pořad své konkurence zbraň nenašla. V úterý na Nově vysílaný díl Ordinace v růžové zahradě byl nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera, vidělo ho v průměru 1,82 milionu lidí starších patnácti let, skoro polovina všech, kteří byli v tu dobu u obrazovek (podíl na sledovanost 45,2 %). Souběžně vysílané VIP Prostřeno! na Primě zaznamenalo jen 600 tisíc diváků (podíl 14,9 %), na ČT1 měli Nejlepší Bakaláři 551 tisíc (13,8 %) a Toulavá kamera vychutnává Slovensko jen 365 tisíc diváků (9,1 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Do sledovanosti po 20. hodině promluvila znatelněji také Nova Cinema snímkem Kletba Sethiho hrobky (247 tisíc, podíl 6,5 %) a fotbalová Liga mistrů (Real Madrid – Manchester City) na Primě Cool (1. poločas: 181 tisíc diváků, 4,4 %, 2. poločas: 241 tisíc diváků, 7,6 %).

Jen o málo lepší výsledek než VIP Prostřeno! zaznamenal další díl seriálu Obchoďák (618 tisíc, 20,7 %), kterým Prima chtěla smazat rozdíl mezi sebou a Novou. Obchoďák ale podlehl souběžně vysílanému magazínu Víkend právě na Nově (809 tisíc, 26,8 %). Komici na jedničku na ČT1 zhruba v tentýž čas „utrhli“ 469 tisíc diváků (14 %).