Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Ordinaci na Nově vidělo v úterý třikrát víc lidí než VIP Prostřeno! i Obchoďák na Primě

Sledovanost televizních pořadů v úterý 18. září

 
 

„Konec starých časů“ nepokračuje, Prima na nejsilnější původní pořad své konkurence zbraň nenašla. V úterý na Nově vysílaný díl Ordinace v růžové zahradě byl nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera, vidělo ho v průměru 1,82 milionu lidí starších patnácti let, skoro polovina všech, kteří byli v tu dobu u obrazovek (podíl na sledovanost 45,2 %). Souběžně vysílané VIP Prostřeno! na Primě zaznamenalo jen 600 tisíc diváků (podíl 14,9 %), na ČT1 měli Nejlepší Bakaláři 551 tisíc (13,8 %) a Toulavá kamera vychutnává Slovensko jen 365 tisíc diváků (9,1 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Do sledovanosti po 20. hodině promluvila znatelněji také Nova Cinema snímkem Kletba Sethiho hrobky (247 tisíc, podíl 6,5 %) a fotbalová Liga mistrů (Real Madrid – Manchester City) na Primě Cool (1. poločas: 181 tisíc diváků, 4,4 %, 2. poločas: 241 tisíc diváků, 7,6 %).

Jen o málo lepší výsledek než VIP Prostřeno! zaznamenal další díl seriálu Obchoďák (618 tisíc, 20,7 %), kterým Prima chtěla smazat rozdíl mezi sebou a Novou. Obchoďák ale podlehl souběžně vysílanému magazínu Víkend právě na Nově (809 tisíc, 26,8 %). Komici na jedničku na ČT1 zhruba v tentýž čas „utrhli“ 469 tisíc diváků (14 %).

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně