Ve výběrovém řízení Pivovarů Staropramen na plánovaný repositioning značky Ostravar zvítězila původně brněnská agentura Aetna. Ta nyní připravuje ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5, která se podílela na organizaci tendru, nový dlouhodobý komunikační koncept značky ostravského piva. Představen by měl být letos v létě.
Zástupci Pivovarů Staropramen pozvali do tříkolového tendru na Ostravar zejména nesíťové a regionální agentury. V prvním kole byla představena big idea, v druhém její rozpracování do jednotlivých komunikačních nástrojů. Dva nejlepší koncepty následně prošly na testování do focus groups. „Regionální pivo potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou,“ tvrdí Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.
V loňském roce Ostravar spolupracoval s agenturami Walker & Lambert a Proximo Passo, které připravily kampaň Nauč svět Ostravar, připravenou k hokejovému mistrovství světa a zacílenou výhradně na Ostravsko.
V minulosti pro něj pracovala také agentura Outbreak, která se podílela na vzniku subbrandu „fotbalového piva“ Bazal, určeného pro fanoušky Baníku Ostrava.
Pro Aetnu je vítězství v tendru na Ostravar ve světě pivních značek premiéra. V oblasti rychloobrátkového zboží však spolupracovala se značkami Mondelez, Tesco, Rossmann nebo Datart, dlouhodobě se podílí také na komunikaci pražského Obchodního centra Nový Smíchov, brněnského NC Králova Pole či bratislavského OC Central.
„Vnímáme Ostravar jako referenční projekt. Z velké části půjde o nadlinkové aktivity, eventy a aktivační projekty,“ říká Michal Rožek, new business developer agentury Aetna.