Agentura Outbreak bude od září pečovat o aktivity kariérního portálu Jobs.cz na sítích Facebook a Twitter. Nový obsah se tam v rámci propagace začne objevovat proto, že v Česku je aktuálně nejnižší nezaměstnanost za posledních šest let a hlad po zaměstnancích stále roste, uvádí agentura. Za Outbreak spolupráci povede Adam Ondráček. Outbreak na sociálních sítích pracuje pro značky Figaro, Mastercard, projekt Měsíc bez hotovosti banky ČSOB a Stará Myslivecká Reserve.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli