Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Outbreak zvítězil v tendru Letiště Praha

Agentura má mimo jiné bojovat proti přesvědčení, že služby letiště jsou předražené.

Pražské letiště Václava Havla. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Pražské letiště Václava Havla. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Agentura Outbreak zvítězila ve čtyřkolovém výběrovém řízení na reklamní agenturu státního Letiště Praha. Tendru se účastnilo deset agentur. Rámcový kontrakt byl uzavřen na dva roky a pokrývá strategické i realizační práce na komunikačních aktivitách zaměřených na B2C i B2B.

Outbreak ve své práci naváže na existující komunikační linku Měníme letiště pro vás. „Naším úkolem bude zlepšit vnímání Letiště Praha v řadě atributů. Například image předraženosti pražského letiště má velkou setrvačnost – cestující převážně ještě netuší, že už dnes lze na letišti parkovat a jíst za zcela rozumné ceny.” tvrdí Ivo Laurin, strategický plánovač Outbreaku.

Agentura už pracuje na první kampani, která ještě na jaře podpoří na venkovních plochách výhodné parkování pod střechou přímo na letišti, takzvaný aeroparking.