V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Prostějovskému lihovaru Kleiner dělá PR Accedo

Úkolem PR agentury bude informovat o malosériových ovocných destilátech.

Rodinná ovocná destilerie Kleiner si na PR vybrala agenturu Accedo Czech Republic Communications. Ta jí má budovat pozitivní image značky Distillery Kleiner v segmentu ovocných destilátů a současně spustit produktovou komunikaci zaměřenou na hotely a restaurace i na širokou veřejnost. Na starosti bude mít dále kompletní řízení vztahů s médii, plánování komunikačních strategií a dalších nástrojů public relations. 

„Naším cílem bude posilovat povědomí o značce Distillery Kleiner a zejména o jejích  malosériových  ručně vyráběných ovocných destilátech,“ uvedl šéf a menšinový spoluvlastník Accedo Ondřej Hampl (Accedo Czech Republic vlastní z 90 % rakouská síť Accedo Holding, Hampl drží 10 %.). Klient agenturu přímo oslovil, smlouva není časově omezena.