Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Flasarová a Trněná marketují Oxyshop

Brněnský dodavatel e-shopů najal novou brand manažerku a marketingovou specialistku.

Eliška Flasarová

Eliška Flasarová

Novou brand manažerkou brněnského dodavatele e-shopů Oxyshop se stala Eliška Flasarová, bývalá marketingová spealistka konzultační společnosti Acomware a majitelka e-shopu Petspecial.cz. Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná, která přešla od prodejce počítačů a elektroniky Gigacomputer.

Michaela Trněná

Michaela Trněná

Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky Oxyshop, která si letos připomíná deset let existence. Oxyshop provozuje firma Oxy online Josefa Matějky (vlastní 55 %), Zdeňka Michálka (35 %) a Štěpána Mrázka (10 %).