Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Panenka a Darida kopou za Kaufland

Německý maloobchodní řetězec spustí v Česku k Euru kampaň Z lásky k fotbalu.

Antonín Panenka kope penaltu, Vladimír Darida a malí spoluhráči přihlížejí

Antonín Panenka kope penaltu, Vladimír Darida a malí spoluhráči přihlížejí

Německý maloobchodní řetězec Kaufland přijde s letošním evropským mistrovstvím ve fotbalu s kampaní S láskou k fotbalu. Ta je variací na jeho aktuální marketingový koncept S láskou k Česku a další z řady sportovních modifikací, kterou loni představovala kampaň S láskou k hokeji. Letošní fotbalová kampaň si jako tváře bere internacionála Antonína Panenku a českého reprezentanta a také hráče bundesligové Herthy Berlín Vladimíra Daridu.

Televizní spot s nimi točil Michael Baumbruck ze stuttgartské kreativní agentury Glanzer + Partner dnes v Kaizlových sadech v pražském Karlíně. Panenka v něm zopakuje svůj legendární penaltový dloubáček, díky němuž Československo vyhrálo mistrovství Evropy v Bělehradě. Stalo se tak právě před čtyřiceti lety, v roce 1976.

Spot bude ústřední součástí zmíněné kampaně, v televizi se objeví 11. května, využije prostor všech hlavních skupin na trhu (ČT, Nova, Prima). Podle mluvčího Šperla bude na obrazovkách, dokud se čeští hráči udrží v turnaji. Euro 2016 začíná 10. června, finále se má hrát 10. července. Turnaj proběhne ve Francii.

Natáčení přihlíželi šéf českého Kauflandu Christian Karnath (vlevo) a mluvčí Michael Šperl

Natáčení přihlíželi šéf českého Kauflandu Christian Karnath (vlevo) a mluvčí Michael Šperl


Ne každý kop šel přímo mezi tyče

Ne každý kop šel přímo mezi tyče