Německý maloobchodní řetězec Kaufland přijde s letošním evropským mistrovstvím ve fotbalu s kampaní S láskou k fotbalu. Ta je variací na jeho aktuální marketingový koncept S láskou k Česku a další z řady sportovních modifikací, kterou loni představovala kampaň S láskou k hokeji. Letošní fotbalová kampaň si jako tváře bere internacionála Antonína Panenku a českého reprezentanta a také hráče bundesligové Herthy Berlín Vladimíra Daridu.
Televizní spot s nimi točil Michael Baumbruck ze stuttgartské kreativní agentury Glanzer + Partner dnes v Kaizlových sadech v pražském Karlíně. Panenka v něm zopakuje svůj legendární penaltový dloubáček, díky němuž Československo vyhrálo mistrovství Evropy v Bělehradě. Stalo se tak právě před čtyřiceti lety, v roce 1976.
Podívejte se na fragment budoucího spotu
Spot bude ústřední součástí zmíněné kampaně, v televizi se objeví 11. května, využije prostor všech hlavních skupin na trhu (ČT, Nova, Prima). Podle mluvčího Šperla bude na obrazovkách, dokud se čeští hráči udrží v turnaji. Euro 2016 začíná 10. června, finále se má hrát 10. července. Turnaj proběhne ve Francii.