Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pařízkova televize Relax bude i marketingovým nástrojem obchodního centra Palladium

Palladium sestává z několika pater obchodů a služeb. Foto: Profimedia.cz

Palladium sestává z několika pater obchodů a služeb. Foto: Profimedia.cz

Pravidelný odpolední pořad Odpoledne v pohodě hodlá od pondělí 9. září, kdy startuje, vysílat nová stanice Relax mediálního podnikatele Radima Pařízka. Relax vznikne spolu se stanicí Rebel rozdělením stávajícího programu televize Pohoda. Odpoledne v pohodě se bude přenášet ze studia v obchodním centru Palladium na pražském Náměstí Republiky. Součástí pořadu budou mimo jiné zvěsti o celebritách. Palladium se bude prezentovat i v následném pořadu Dobrý nákup z Palladia.

„Natáčení bude probíhat nejen ve studiu, ale i v celém nákupním centru a některé pořady se budou tvořit přímo na míru tomuto prostoru,“ uvedla stanice Relax. Provozovatel obchodního centra to chápe jako „skvělý marketingový nástroj, jak atraktivně zviditelnit své značky a produkty“.