Mladá fronta na leden avizuje Euro E15 TV, diskusní pořad týdeníku Euro a ekonomického deníku E15. iDnes začal zařazovat do sledu zpráv placené články z MF Dnes, s odkazem do webové čtečky novin. Exšéfredaktoři MF Dnes, Lidových novin, Ekonomu a Reflexu rozprávěli ve čtvrtek na Hollaru o svých nových projektech Reportér, Echo, Hlídací pes, Dotyk a Free Czech Media, přinášíme záznam.

Pavel Fuksa v porotě New York Festivalu

Kdo je Pavel Fuksa? Nejzajímavější kreativec v Česku a na Slovensku, možná i jinde.

Pavel Fuksa se stal členem poroty 55. ročníku mezinárodního New York Festivalu.

Dobrý, ale kdo je Pavel Fuksa? Pavel Fuksa je pro mě nejzajímavějším kreativcem v Česku. Nemyslím tím jen to, že se mi jeho věci líbí, a to fest. Líbí se mi spousta věci od spousty lidí, kolegů, z agentur jako jsou Mark BBDO, Leagas Delaney, Euro RSCG a prostě z těch dalších klasických agentur, na které spoléhají významní klienti. Řada mých přátel z reklamy je naprosto geniálních. Ale prostě jsem potřeboval pro úvod nějak zaujmout, a Pavel má mezi českými kreativci výsadní postavení, alespoň pro mne.

Nejdřív arťák v Saatchi, Kaspenu, kreativní ředitel v Uncle, JWT a momentálně v Jandl Bratislava. Pracoval pro klienty Vodafone, Nike, Budweiser, T-Mobile, Wikipedia, Wired, Fortune, Facebook, Twitter, ESPN, Google, Mercedes, Greenpeace. Pro Baracka Obamu. Byl jmenovaný v seznamu dvaceti nejlepších grafických designérů do třiceti let. Nějaké Louskáčky, nějaké Golden Drumy a tak.

Vybral jsem pár Pavlových prací (ten první vizuál byl teď Reklamou týdne v nejvýznamnějším reklamním časáku na světě – a nebyl to první).

A tak dále.