Neziskový web Hlídací pes spustil crowdfunding, vybírá přes web Nadačního fondu pomoci Karla Janečka. Janeček každý z darů navýší. Vybrané peníze půjdou na expanzi do regionů, posílení centrální redakce a na tištěný speciál Babiš vs. Sobotka, Skutečný příběh voleb, jenž má vyjít v září.

Peppermint přibírá k T-Mobilu i jeho Kaktus

Digitální agentura vedená Honzou Kotkem získala dalšího klienta z telekomunikací.

Peppermint dělá Kaktus

Humorná skica nazvaná Peppermint dělá Kaktus

Agentura Peppermint Digital získala dalšího nového klienta – kromě mobilního operátora T-Mobile se nově stará i o komunikaci jeho virtuálního operátora Kaktus. Agentura má zajistit strategii komunikace a její obsah na sociálních sítích s přesahem do dalších kanálů.

„Peppermint jsme si vybrali jako experty na content a nové platformy,“ uvedl segmentový manažer Kaktusu David Milota. „Plánujeme se zaměřit na práci s influencery a experimentovat s netradičními platformami,“ přibližuje Barbora Drašnarová, social media manager T-Mobile.

O nového klienta se bude starat nově založený tým Peppermintu. V něm accountku Aňu Všetičkovou doplní ilustrátorka Barbora Jedličková, která do agentury přišla z Lemonade, copywriter Peppermintu Ondřej Sliš a specialistka na influencery Martina Votrubová.

Značka Kaktus, uvedené na podzim 2013, se zaměřuje na mladé. Komunikuje jednoduchými kresbami na žlutém pozadí, doprovází je neformální hesla. Animovaná komunikace je dílem kreativní agentury Saatchi & Saatchi.