Duo Těžkej Pokondr zveřejnilo na YouTube svůj „zakázaný rozhovor“ s novinářem Jaroslavem Kmentou, interview je o hrozbě Andreje Babiše a motivech odchodu Pokondrů z Frekvence 1. Rádio mezitím vysílalo nekonfliktní předvolební rozhovor Xavera Veselého s Babišem.

Peppermint přivádí Generali na Instagram

Ústav chce na obrázkové síti oslovit mladé a prodávat cestovní pojištění a povinné ručení.

Matouš Huntík a Honza Kotek z Peppermintu na Digiveletrhu 2017. Foto: Vojta Herout

Matouš Huntík a Honza Kotek z Peppermintu na Digiveletrhu 2017. Foto: Vojta Herout

Po pilotní fázi spouští pojišťovna Generali ostrý provoz svého profilu Generali_cz na sociální síti Instagram. Strategii i obsah komunikace bude zajišťovat agentura Peppermint Digital. Její zástupci o novém spolupráci poprvé promluvili na březnovém Digiveletrhu Médiáře. Generali se chlubí, že přes Instagram komunikuje jako první pojišťovna v Česku, stejně tomu prý bylo na Facebooku. Pojišťovna využívá i YouTube a Twitter.

„Instagram je jednou nových cest, jak oslovit cílové skupiny stávajících i budoucích klientů, kteří vyznávají aktivní způsob života. Instagram plánujeme využívat zejména ke komunikaci značky. Z produktů se v první fázi zaměříme především na cestovní pojištění a povinné ručení,“ přiblížil Pavel Mužík, seniorní manažer marketingu pojišťovny Generali.

„Ve spolupráci s agenturou a influencery budeme fanouškům přinášet cestovatelské tipy a rady. Zároveň budou moci jako followers našeho profilu získat slevu na pojištění,“ plánuje Tereza Belingerová, marketingová specialistka Generali.