Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Peppermint získal sušenky BeBe a Brumík

Pro značky z portfolia Mondelez bude pracovat agentura Peppermint Digital.

Komunikaci značek sušenek BeBe Dobré ráno a Brumík z portfolia potravinového výrobce Mondelez bude mít nově na starosti obsahová agentura Peppermint Digital. Pro oba brandy bude zajišťovat online i offline komunikaci a zastřešovat její celkový koncept.

Agentura bude mít na starost digitální komunikaci značek stejně jako přípravu kampaní. „Hledali jsme strategického partnera, který umí zastřešit celkovou komunikační ideu, soustředí se na online, ale zároveň nabízí i přesah napříč kanály,“ tvrdí manažerka značek BeBe a Brumík Lýdia Baránková. „Loni jsme k oběma brandům přidali nové produktové typy, letos se chceme zaměřit na jejich propagaci a v souvislosti s tím i na posílení značek jako takových,“ uvádí. Konkrétně jde podle ní o sušenky Brumík ABC určené rodinám s dětmi a sušenky BeBe Dobré ráno NaMěkko.

Peppermint Digital sídlí v karlínské Kotelně 55 a pečuje o digitální komunikaci značek jako Jägermeister, Milka, Mattoni, Tefal nebo Rowenta.