Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Pet Center si na PR vybral Weber Shandwick

Spolupráce se bude týkat i aktuálního tématu množíren psů.

Prodejce chovatelských potřeb a domácích zvířat na českém trhu Pet Center si pro celoroční komunikaci svého portfolia vybral PR agenturu Weber Shandwick. Spolupráce se zároveň bude týkat také aktuálního tématu takzvaných množíren psů (neetického chovu štěňat na prodej bez průkazu původu). Z klientské strany odpovídá za komunikaci marketingová ředitelka Kateřina Holnová.

Společnost PetCenter CZ se zabývá kromě prodeje rozvojem a popularizací chovatelství v síti prodejen s chovatelskými potřebami Pet Center. První prodejna vznikla v roce 2000, v současnosti má Pet Center v Česku víc než 100 poboček.