Odborně zaměřený informační web Marketing Journal vydávaný agenturou Focus Agency, který od roku 2004 píše o marketingu, public relations, reklamě a sociálních sítích, má nového šéfredaktora. Barboru Novosadovou po půl roce vystřídal ve funkci Petr Michl.
Má zkušenosti z oblasti marketingu a public relations i z novinařiny. Působil jako šéfredaktor online magazínu iGizmo.cz, redaktor časopisu Fresh marketing či jako copywriter v síti profesionálů na poli firemní komunikace Adison. Občas píše o hudbě na Freemusic.cz či Xplaylist.cz.
Jeho cílem je „zaručit čtenářům kvalitní obsah“ a rozšířit kvůli zpravodajství partnerství s oborovými akcemi.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden