Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Petráková řídí program Fajn rádií

Příchod mladé manažerky Lucie Petrákové má přinést větší využití online komunikace.

Lucie Petráková

Lucie Petráková

Rozhlasová skupina Media Bohemia pokračuje ve změnách na pozicích programových ředitelů svých sítí. Ředitelkou programu Fajn rádií se stala Lucie Petráková, její dlouholetý předchůdce Martin Maďarka totiž skupinu Media Bohemia opouští a odchází do agentury Media Park Lukáše Nádvorníka. Nedávno dostala novou programovou ředitelku i Hitrádia.

Petráková začínala v severočeském Rádiu Agara, následně přešla do pražského týmu Fajn rádia. V neziskového sektoru dva roky působila v oblasti PR. Její příchod do čela programu Fajn rádií má podle majitele Media Bohemia Daniela Sedláčka znamenat větší rozvoj online komunikace, kreativní interakci s posluchači a tvorbu vlastního obsahu.

Programová síť zahrnuje stanice Fajn rádio, Fajn North Music, Fajn Rádio Life, Fajn Rádio Agara a Fajn Rádio Hity. Zaměřuje se na posluchače ve věku 15 až 35 let, a to formátem contemporary hit radio s důrazem na aktuální hudební hity a životní styl mladých lidí. Výrazným prvkem je přitom aktivní promotion zahrnující jak soutěže ve vysílání, tak pořádání offair akcí.