Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

P&G si letos vybral matku a dceru Špotákovy

V české verzi dalšího kola kampaně Děkuji, maminko vystupuje slavná oštěpařka s matkou.

Barbora Špotáková s maminkou

Barbora Špotáková s maminkou

Oštěpařka Barbora Špotáková se stala spolu se svou matkou ambasadorkou třetího pokračování dlouhodobé globální kampaně Procter & Gamble Děkuji, maminko. Obě ženy střídají matku a dceru Sáblíkovy, které byly českými tvářemi této kampaně před zimní olympiádou v Soči v roce 2014.

Kampaň, která měla svoji celosvětovou premiéru během letních olympijských her v Londýně v roce 2012, zdůrazňuje klíčovou roli maminky na cestě ke slávě každého sportovce. „Jsem hluboce přesvědčená, že bychom všichni měli vyjadřovat lásku našim maminkám každý den, protože každá máma si to zaslouží,“ říká Barbora Špotáková, světová rekordmanka a držitelka dvou zlatých medailí z olympijských her v Londýně a Pekingu.

Pro oštěpařku jde už o druhé letošní reklamní angažmá. protože letos v březnu navázala na svůj dvouletý kontrakt s českým výrobcem cihel Heluz a vystoupila v jeho nové kampani, propojující stavbu rodinného domu se světem vrcholového sportu.