Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

PHD zpropaguje za 25 milionů evidenci tržeb

Generální finanční ředitelství vybralo mediální agenturu pro chystanou kampaň.

Veřejnou zakázku Generálního finančního ředitelství na nákup mediálního prostoru pro informační kampaň projektu elektronické evidence tržeb vyhrála mediální agentura PHD, která patří do komunikačního uskupení Omnicom. Konečná hodnota zakázky dělá přibližně 25,3 milionu Kč.