Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Philips si na sociální sítě vzal Bubble

Agentura Lukáše Kořínka má firmě spravovat Facebook, Instagram a YouTube.

Martin Pistulka

Martin Pistulka

Dvoukolový tendr technologického výrobce Philips na agenturu pro sociální média v Česku vyhrála Bubble Lukáše Kořínka. Bude mít na starost správu profilů na Facebooku, Instagramu a YouTube a vytvářet obsah pro všechny produktové kategorie z divize osobní zdravotní péče. Konkrétně půjde o stránky značek Philips, Saeco a Avent.

Každá značka má samostatný profil na sociálních médiích a vyžaduje jinou strategii i obsah relevantní a atraktivní pro různé cílové skupiny. „Agentura Bubble navrhla sloučení většiny facebookových profilů za účelem efektivnější práce s cílovými skupinami, ušetření nákladů na správu profilů a sdílení obsahu. Oslovila nás také mediální analýzou,“ tvrdí Sanja Popović z digitálního marketingu Philipsu.

„Dáme stávající komunikaci jednotnou tvář a zjednodušíme ji,“ říká kreativní šéf agentury Martin Pistulka. O jednotlivé projekty se budou spolu s ním starat manažeři komunit Vojtěch Heřmánek, Veronika Füleová, Veronika Bednářová a Barbora Sladkovská, pod vizuály se podepíší Tomáš Snop, Adam Žďára a Jiří Martínek. Strategii se bude věnovat majitel Bubble Kořínek.