Osmý ročník pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF zná své vítěze. Porota vedená kreativním ředitelem agentury Heimat Berlin Ricardem Distefanem rozdala 39 cen a jednu Grand Prix. Tu letos získala kampaň k výzkumu demence Sea Hero Quest od Saatchi & Saatchi London. Porota ocenila jak technologické řešení, tak společenskou prospěšnost projektu.
Přečtěte si o kampani T-Mobilu víc
Tři české agentury dostaly celkem pět trofejí - po dvou mají Kaspen/Jung von Matt a Havas Prague, jednu VCCP. Slovenské agentury braly rovněž pět ocenění. Nejvíc cen pobral německý Heimat, má jich dohromady deset. Z toho sedm bylo pro hobby market Hornbach, který se tak stal nejoceňovanějším klientem.
Nejvíc ocenění bylo uděleno v kategoriích Audience Engagement a Media Engagement. „Potvrzuje to stálý důraz na práci s obsahem,“ uvádí organizační tým v čele s ředitelem Markem Hlavicou.
Výjimečně letos porota vyhlásila i vítěze soutěže influencerů, kteří pro agenturu CzechTourism vytvářeli série fotografií na Instagram. Speciální cenu CzechTourism získal instagramista Mike Clegg z Anglie.