Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Piaristi otvírají kurzy v oblasti kulturního PR

Sdružení píáristů chystá sérii kurzů, první bude na téma spolupráce s influencery.

Nikola Lörinczová

Nikola Lörinczová

Sdružení Piaristi Nikoly Lörinczové a Elišky Míkovcové chce začít pořádat kurzy PR a praktické workshopy, specializované na komunikaci v oblasti kultury a určené pro PR manažery, kulturní manažery, neziskové organizace i studenty. Nová vzdělávací platforma se má věnovat PR v oblasti filmu, hudby, divadla či módy. 

Eliška Míkovcová

Eliška Míkovcová

Činnost chce zahájit v únoru dvoudenním kursem na téma spolupráce kulturních institucí s youtubery, bloggery a influencery. V rámci kursu by měly vystoupit mimo jiné bloggerky Ejvi Freedom a Tereza in Oslo, dále Jana Benešová z vydavatelství Martinus a Jana Hrušovská z Lindexu. Tématu influencerů se má věnovat Jakub Mařík z agentury Bubble, oblasti youtubingu Tomáš Zvelebil alias Ali z pořadu Aliho parťáci na kanálu Prima Cool, a youtuber Tomáš Touha. Dvě případové studie ze spolupráce s youtubery by měly představit marketingová ředitelka České televize Denisa Kollárová a manažer digitální komunikace Českého olympijského výboru Tomáš Houska.

Piaristi vznikli jako sdružení v roce 2014, fungují jako zapsaný spolek lidí pracujících v PR oboru. Agentura se dlouhodobě profiluje zejména v kulturní oblasti, kde začala zajišťovat PR a komunikaci projektům jako festival světla Signal, Český lev, festival DesignSupermarket nebo Galerie Tančícího domu.