Agentura Piaristi získala v lednu coby nové klienty hudební festival United Islands of Prague, filmový festival Finále Plzeň a akci Old’s Cool: Refestival, jejímž cílem je prostřednictvím kultury propojovat seniory s mladými lidmi.
Piaristy založila v roce 2014 Nikola Lörinczová, která dříve pracovala v AMI Communications či Rubikon PR. Agentura zatím funguje jako volné sdružení lidí pracujících v PR oboru a nemá právní subjektivitu. Profiluje se zejména v kulturní oblasti, kde začala zajišťovat PR a komunikaci projektům jako Signal festival, Český lev, festival DesignSupermarket nebo Galerii Tančícího domu.
Agentura chce podle svých zástupců do budoucna fungovat také jako platforma pro vzdělávání píáristů na volné noze, PR manažerů menších kulturních akcí a pracovníků v oblasti propagace v institucích, jako jsou divadla a galerie. V březnu proto chce zorganizovat šestidílný kurs PR a komunikace v kultuře, jehož hosty mají být například šéfredaktor kultury Hospodářských novin Daniel Konrád, kulturní redaktorka ČTK Markéta Horešovská a generální ředitelka Newton Media Věra Lhotská.