Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Pilsner půjde zase s hokejem #Společněprozlato

„Hokejová“ kampaň piva z Plzně letos bude kromě televize a hospod hodně vidět na sítích.

Plzeňské pivo v novém obalu

Plzeňské pivo v novém obalu

Výraznou roli v komunikaci pivní značky Pilsner Urquell k nadcházejícímu mistrovství světa v ledním hokeji bude hrát digitál. „Digitál je čím dál důležitější součástí naší komunikace. Online videa se kvalitou vyrovnávají tomu, co se točí pro televizi,“ prohlásil marketingový manažer Plzeňského Prazdroje Luděk Baumruk. Jak přiblížil na dotaz Médiáře, loni značka dělila reklamní peníze do televize ze 60 %, do outdooru 26 %, do digitálu 11 %, do printu 2 % a do rádia 1 %. Letos má jít do televize 70 %, do digitálu 25 %, do outdooru 5 %. Posílil tedy nejen digitál, ale i dosud stále dominantní televize, naopak se letos neinvestuje do rádia ani do tisku.

Společně s hashtagem #Společněprozlato značka využije sítě YouTube, Facebook a Instagram a na obsahových webech pak programatické bannery, které jednak budou obsahem reagovat na výsledky jednotlivých zápasů, jednak je půjde sdílet na Facebooku. Tam se také budou publikovat obrazové a textové příspěvky v závislosti na výsledcích. YouTube bude šířit videospoty a Instagram má přinášet záběry momentálního dění v hospodách a také z místa šampionátu v ruské Moskvě. Pořizovat je tam bude Lucie Pazderská, juniorní manažerka značky Pilsner Urquell, hlavní tvůrkyně kampaně.

„Lucka byla jediný člověk, kterého se hokejisti báli,“ podotkli zástupci Plzeňského Prazdroje a agentury Triad Advertising, která celou kampaň vytvořila, v pondělí, když kampaň představovali v pražském Kině pilotů. Prazdroj sponzoruje český národní hokejový tým tři roky, letos se kreativně spolehl právě na Triad. Mediální plánování zajistila agentura MEC.

Kromě digitálu zahrne komunikační mix ještě televizi (na Nově a na Primě běží spoty od minulého týdne, na ČT se přidají se začátkem turnaje; produkovala je společnost Nomad Films), pak aktivity ontrade (ceny za pět piv) a offtrade (hra o ceny v marketech Albert a Penny) a také dílčí akce a soutěže v prostoru. Kampaň začíná v úterý 3. května dopoledne a potrvá do doby, než český tým vypadne z turnaje. Hokejový šampionát letos probíhá od pátku 6. do neděle 22. května.

Snahou letošní „hokejové“ kampaně plzeňského piva je sjednotit fanoušky, aby národní tým, v němž už chybí jména jako Jaromír Jágr či Vladimír Růžička, povzbuzovali k mistrovským výkonům jako před lety. To vše má symbolizovat hlavní slogan kampaně „co všechno my Češi dokážeme, když držíme při sobě“. Společně pro české zlato byl i název loňského kreativního konceptu od slovenské Saatchi & Saatchi. Ta pracovala i na letošních spotech. Loni se ale používal hashtag #chcemezlato.