Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pilsner Urquell: Kladrubské koně

První práce agentury Mark BBDO pro klienta Plzeňský Prazdroj

Jedná se o první práci agentury Mark BBDO pro klienta Plzeňský Prazdroj, který vloni po dlouholeté spolupráci s Leo Burnettt změnil reklamní agenturu.

Tradice a integrita značky je zde spojena s věhlasným rodem kladrubských koní a příběhem člověka, který rod ve dvacátých letech 20. století zachránil před zánikem. Věci, na které může být hrdý celý národ…

Za agenturu jsou pod touto kampaní podepsáni kreativní ředitelé Leon Sverdlin a Andrej Štuk. Produkci spotu zajistil Target Pictures (Paulo Da Costa) a Honza Soupa z Mimofilmu.

Kampaň kandiduje na ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) na letošním reklamním festivalu PIAF 2011 [web piaf.cz], který proběhne 11. až 12. 5. v Praze.

Jako čtenáři Médiáře můžete hlasovat, která reklama se nejvíc líbí vám. Soutěžní spoty budeme zveřejňovat postupně v tomto týdnu. Ohodnoťte spot tady.