Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy. Bude mít na starosti především klienty IBM (v regionu střední a východní Evropy) nebo T-Mobile. Poslední rok dělal Piňos v agentuře Nydrle, kam přešel loni touto dobou z Leo Burnett, a kde řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v Česku a na Slovensku. Předtím dělal v digitálním marketingu operátora Telefónica O2 nebo v Googlu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval