Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Pipková míří z MediaComu do Knowlimits

Dlouholetá šéfka mediální agentury MediaCom Petra Pipková bude mít nově na starost řízení mladší konkurenční skupiny Knowlimits včetně jejích zahraničních poboček.

Petra Pipková, ředitelka mediální agentury MediaCom

Petra Pipková

Dosavadní ředitelka mediální agentury MediaCom Petra Pipková nastupuje do nejvyššího vedení mediální skupiny Knowlimits. Bude mít na starosti řízení celé skupiny včetně zahraničních poboček na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. V MediaComu v současnosti stále ještě působí na částečný úvazek jako non-executive chairman, ve funkci výkonného ředitele ji ale vystřídal Martin Králík

„Po víc než dvaceti letech řízení velké firmy v rámci korporace se chci soustředit na to, co mě nejvíc baví, a to je práce s klienty. Na Knowlimits se mi líbí velká flexibilita a možnost řešit věci operativně,“ řekla Pipková. V Knowlimits podle svých slov nikoho nestřídá, ale doplňuje tým, protože agentura roste. Mezi její nejbližší spolupracovnice bude patřit Markéta Dyllong (dříve Syrová), která rovněž přišla z MediaComu.

Pipková současně čerstvě působí ve funkci předsedkyně Asociace mediálních agentur (ASMEA). „Do funkcí jsme byli zvoleni jako osoby, ne jako zástupci firem, nicméně na příští schůzi otevřu otázku, zda tato změna někomu nevadí. Osobně budu ráda v práci pro asociaci pokračovat, ale záleží samozřejmě na jejích členech,“ říká Pipková.

Mediální agentura Knowlimits vyhrála mimo jiné začátkem loňského října padesátimilionový reklamní rozpočet České pošty a v prosinci její dceřiná společnost Knowmedia obhájila Alzu. Začátkem letošního roku získala Knowlimits šestnáctimilionovou kampaň českého ministerstva pro místní rozvoj ke startu programového období 2014 až 2020. Od ledna pracuje s agenturou PR Lounge, kterou loni na podzim založila společně s Kateřinou Wheeler.

Agenturu spoluzaložili Jan Vidím (syn bývalého poslance ODS téhož jména), grafik Rudolf Mihle mladší a Martin Kurzweil, kteří její vznik plánovali údajně už na střední škole. Jejich komunikační skupina působí v současnosti v regionu střední a východní Evropy, zahrnující Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko.