Reklamní spot s názvem The Entrance (Vstup) je výkladní skříní nové globální kampaně značky Heineken. Poprvé se v premiéře představuje na letošním ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF 2011, který probíhá od 11. do dneška 12. května v holešovických prostorách Národní galerii v Praze.
Nový spot, který se za účasti více než stovky herců natáčel v paláci poblíž Barcelony, má už brzy začít oslovovat návštěvníky českých kin.
V odborné porotě soutěže festivalu PIAF zasedne globální manažerka komunikace pro rozvinuté trhy Heinekenu Sandrine Huijgen, která má novou kampaň The Entrance na starosti.
Čtenáři Médiáře mohou nový televizní spot The Entrance (Vstup) zhlédnout v rámci hlasování o nejlepší pivní reklamu, kterou přinášíme ve spolupráci právě s PIAF.
Do speciální kategorie Best Beer Ad (Nejlepší pivní reklama) se letos přihlásilo 10 soutěžících z celého světa. Heineken zde představuje hned dvě reklamy, vedle The Entrance také spot Brief Encounter (Krátké setkání).
Do vlastní soutěže festivalu PIAF se přihlásilo 92 agentur ze 30 zemí světa. České agentury v mezinárodní konkurenci obstály: ze 145 prací postoupilo z prvního výběrového kola 31 z nich. V každé ze 14 kategorií soutěže se budou udělovat zlaté, stříbrné a bronzové ceny.
Laserová show a mapping dnes večer
Heineken jako partner PIAF 2011 připravil u příležitosti slavnostního předávání cen na závěr festivalu laserovou show, iluzorní točení piva v 3D projekci a laser mapping na budově Parkhotelu. Účastníkům večírku se bude nabízet pivo Heineken i ve speciálních lahvích, které svítí ve tmě.
Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva.
Heineken Česká republika je třetím nejsilnějším hráčem na domácím trhu s pivem - v roce 2003 koupil pivovar Starobrno, v roce 2007 Královský pivovar Krušovice (oba předloni sfúzoval), v roce 2008 koupil Drinks Union. V exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce piva.