Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Pivovary Staropramen mění Kováře za Kovaříka

Nový ředitel přichází z maďarského pivovaru Borsodi Sorgyar, dosavadní míří do světa.

Petr Kovařík

Petr Kovařík

Novým generálním ředitelem Pivovarů Staropramen se od dubna stane Petr Kovařík. Vystřídá Zbyňka Kováře, který v této funkci působil osm let a nyní přechází v rámci mateřské pivovarnické skupiny Molson Coors na jiný trh. 

Kovařík nastoupil do pivovaru Staropramen v roce 1994 po studiu na Vysoké škole chemicko-technologické. V roce 2000 odešel na severní Moravu a stal se v pořadí třináctým vrchním sládkem pivovaru Ostravar. Po dvou letech se vrátil zpět do Prahy jako vrchní sládek pivovaru Braník. Svou výrobní zkušenost později rozšířil také o řízení oddělení logistiky.

V roce 2005 nastoupil na post ředitele obchodu, a to obou prodejních kanálů, gastronomie i maloobchodu, navíc v kombinaci s řízením trade marketingu. Od roku 2010 řídil obchod na Slovensku. V roce 2011 nastoupil do sesterské společnosti Borsodi Sorgyar v Maďarsku. Zde začal nejdřív jako ředitel oddělení pro klíčové zákazníky, v roce 2012 se pak stal jejím generálním ředitelem.