Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Pivu i cole se v Česku daří. Léto zaplní foodtrucky

Plzeňskému Prazdroji i americké Coca-Cole se tu loni dařilo. Pepsi vyzve ostatní coly na souboj chuti. Coca-Cola s Penny a Electrolux vypraví foodtrucky. ČSOB jede platby přes NFC.

Prazdroj loni zvýšil zisk o 5 % a tržby o 3 %

Plzeňský Prazdroj si za minulé období hospodářsky polepšil. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Plzeňský Prazdroj si za minulé období hospodářsky polepšil. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Největší pivovarnická skupina v Česku zveřejnila hospodářské výsledky za poslední rok. Plzeňský Prazdroj zvýšil svůj zisk o téměř 5 % na 3,7 miliard Kč a domácí prodej navýšil o 1,5 %. Tržby stouply meziročně o 3 % na 14,4 miliardy Kč. Prazdroj, který vyváží do více než padesáti zemí světa a do jehož portfolia patří i cidery Kingswood nebo piva Birell, zvýšil export o 12 %. V Čechách dohromady se zahraničím loni skupina vyvezla na dva miliony hektolitrů piva. Za posílením značek na našem trhu stojí hlavně zájem o Velkopopovického Kozla 11° a Radegast Ryze hořkou 12°, kromě toho také o ležáky. Úspěch zaznamenaly „oživovací“ akce jako Radegast peprně hořký nebo Volba sládků, kontinuálně narůstá popularita ciderů a nealkoholického piva. 

Plzeňský Prazdroj prostě jede, všechny klíčové parametry jsou ‚jako v učebnici‘. Skvělé značky, velmi kvalitní tým, fantastická tržní situace (růst domácí kupní síly, dynamický nárůst cestovního ruchu, jako bonus velmi horké léto). Nezbývá jen držet palce, aby šťastná hvězda nad Plzní svítila i v následujícím období, kdy dojde ke změně vlastníka.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

I Coca-Cola si na českém trhu loni polepšila

Česká pobočka amerického producenta nealkoholických nápojů Coca-Cola loni na českém trhu navýšila zisk meziročně o 7 %, na 354,3 milionů Kč. Tržby stouply společnosti o 9 % na 6,02 miliardy Kč. Loni se Coca-Cola věnovala na našem trhu hlavně rozšiřování  a vylepšování dosavadního sortimentu – ať už se jedná o novou Fantu nebo inovace produktové řady ledových čajů. Konkurenční Kofola si také polepšila, ziskově o 29 % a tržbami téměř o 15 %. Kofola přisoudila pozitivní výsledky hlavně akvizicí se slovinskou Radenskou, novému systému přímé distribuce, vhodným teplotním podmínkám v létě a exkluzivní distribuci značky Rauch. Třetí výrobce kolových nápojů s větším podílem na trhu PepsiCo zatím výsledky nezveřejnil. 

Při vší úctě k týmu Coca-Coly mi vadí, že takovéto oslavné zprávy nezmiňují jeden podstatný fakt. Loňský rok byl extrémně teplý a suchý, s rekordním počtem tropických dní a nocí. To se pak prostě dělá tenhle byznys trochu lépe, než když leje jako z konve.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Coca-Cola vyráží na letní grilovací turné

Coca Cola vyráží v rámci Čech a Slovenska na tour

Coca Cola vyráží v rámci Čech a Slovenska na tour

Coca-Cola byla dosud známá hlavně americkým vánočním kamionem z reklam, teď se chystá získat podobnou popularitu i v letním období. Až do 15. září tak bude Čechy a Slovenskem korzovat Coca-Cola Grill Truck s doprovodným nábytkem z přepravek Coca-Cola a dětským koutkem. Cesta je připravená ve spolupráci s řetězcem Penny (produkci trucku zajišťuje agentura Up Brand Activation, stejně jako u trucku McDonald’s). Ve voze se budou prodávat grilovaná jednoduchá jídla a chlazené nápoje, stavět bude zhruba na 70 místech dohromady v obou zemích. V nejbližší době ho můžete potkat v Moravských Budějovicích, Kroměříži, Ostravě, Karviné, Brandýse nad Labem, Milovicích, Domažlicích nebo Karlových Varech. Další zastávky budou postupně zveřejňovány na www.grill-truck.cz. „Grilování patří k létu a Coca-Cola zase ke grilování. Je to pro nás jednoznačné spojení a jsem moc rád, že unikátní vozidlo vyráží poprvé právě v Česku a na Slovensku,“ říká Zbyněk Chládek, marketingový manažer Coca-Cola HBC. „Ve spolupráci s řetězcem Penny Market jsme připravili 19 zastávek, na kterých každý zákazník, který si v daný den nakoupí Coca-Cola Multican (balení čtyř třetinkových plechovek) získá občerstvení s vychlazeným nápojem zdarma.“

Coca-Cola Grill Truck bude mít v létě více než 70 zastávek

Coca-Cola Grill Truck bude mít v létě více než 70 zastávek

Kromě tohoto typu spolupráce s Penny jsou také na stránkách grill trucku zveřejněny recepty se surovinami z Penny na hamburgery, hot dogy nebo kuřecí křidýlka. Kuchařský tým povede specialista na americkou kuchyni Robert Bezděk, který se podílel na otevření brněnského burgerového bistra Paragraf a je vítězem soutěže Český šéfkuchař Knorr. Vzhledem k počtu zastávek není možné, aby celou trasu odjela jedna obsluhující skupina, týmy se budou v trucku střídat. „Coca-Cola Grill Truck nabízíme přednostně sezónním provozovnám, takže těžiště tvoří koupaliště a autokempy. Dále  se zúčastníme velkých eventů, kterými jsme partnerem; díky spolupráci s Českým olympijským výborem bude truck občerstvovat návštěvníky Olympijského parku Rio-Lipno,“ přiblížila Médiáři Kateřina Švecová z oddělení vnějších vztahů Coca-Cola HBC Česko.

Akce pojede i v dalších letech, pokud ta letošní splní očekávání. Jaká to jsou? „Očekáváme tři věci. Zprostředkování zážitku spojeného se značkou (brand experience), posílení spojení Coca-Cola a grilování a dále chceme spotřebitelům nabídnout unikátní letní aktivaci: americký truck je pevná součást positioningu značky,“ říká Švecová. Společnost si stanovila i kvantifikovatelné cíle, důležitý je pro ně dopad tour na prodej jejich produktů v Penny a plošný rozsah – zastávky na sezónních provozovnách jsou vybírány s cílem proporcionálně pokrýt Česko i Slovensko.

Sázka na fotbal nevyšla, tak je třeba vsadit na jiného marketingového koně. Grilovačka je tutáč, tentokrát to vyjde. Jen doufám, že k nám do ulice ten velký truck nepřijede, už tak toho tady jezdí až moc.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Asi se dá tento typ akce od Coca-Coly očekávat, jak uvádí, je to součástí jejich strategie. Má za cíl, aby značka zaujala odlišný postoj v mysli zákazníka, vzhledem ke konkurenčním značkám. Pokouší se vytvořit vhodnou image, i když je tato akce hodně navázaná na síť Penny Market a tedy plní bezesporu jasné cíle s dopadem na prodej v dané síti. Zda je konstrukce ‚přines účtenku například na plovárnu‘ správná, ukáží prodejní čísla a zájem na místě.
Monika Hrubalová

Vnímám to trochu jako retro styl, ale proč ne, retro je čím dále víc populární…
Martin Boček

Kdo negriluje, jako by nebyl. Mám pocit, že grilovacích roadshow a akcí je už tolik, že těžko mohou být ještě mezi markeťáky považovány za příležitost chytit si nějaké téma a odlišit se na něm. Pokud vím, tak griluje kromě Coca-Coly i pivovar Braník nebo Vitana. Už je to fakt trochu klišé… A už jste někdy grilované maso zapíjeli coca-colou? To aby potom člověk snědl vagón jogurtů, co slibují vyrovnání střevní mikroflory. Nebo pro příští rok mám pro grilující značky nápad – jděte s těmi mikroflorními jogurty do cross proma, vždyť se hodí na přípravu dipů a grilovacích omáček, a ještě budou blahodárně působit na rozjitřené trávicí soustavy strávníků.
Václav Loubek

Pepsi zve na Souboj chuti s ostatními colami

V Americe ozkoušený koncept Taste Challenge zkouší Pepsi i na našem trhu

V Americe ozkoušený koncept Taste Challenge zkouší Pepsi i na českém trhu

Pepsi, která nedávno přestala sladit glukózo-fruktózovým sirupem a přešla na cukr, spouští v Čechách nový projekt, který si už dříve vyzkoušela před více než 40 lety pod názvem Taste Challenge a v loňském roce třeba v Polsku a Rusku, kde se ho zúčastnilo na 140 tisíc lidí.

Dosud byla Pepsi v slabší tržní pozici, silnou konkurenci tu má samozřejmě v Coca-Cole, ale i v Kofole. Od začátku července startuje na stovce míst v Čechách a na Slovensku Souboj chuti, ve kterém mohou rozhodnout, který kolový nápoj ze stejně označených plechovek jim více chutná. Během této doby budou prostřednictvím putovní roadshow například u vybraných obchodních center, koupališť, hudebních festivalů a na dalších místech umístěné stánky s označením Pepsi Souboj chuti, kde bude „slepý test“ vybraných nápojů probíhat. Účastníci na základě vlastní chuťové preference určí, který ze dvou stejně označených nápojů jim chutnal více. Svou odpověď pak sami označí do mobilní aplikace, která bude k dispozici na chytrém zařízení promo týmu. Pepsi slíbila, že i v případě neúspěchu vlastního produktu zveřejní finální výsledky celého projektu. Josef Neumann, generální ředitel PepsiCo pro Čechy a Slovensko nechtěl komentovat pro iDnes, s jakým druhým nápojem bude Pepsi porovnávána. Uvedl pouze, že se jedná o další globálně nejrozšířenější značku kolového nápoje – velmi pravděpodobně tedy půjde o Coca-Colu. PepsiCo nevylučuje, že druhá strana provede právní kroky a proti kampani se ohradí. Chuť kolových nápojů si lidé budou moci vyzkoušet i třeba doma s pomocí speciálních balíčků, které bude možné po registraci získat skrze sociální sítě. Veškeré informace o kampani pak budou dostupné na webu Soubojchuti.cz.

Chytrý tah, vyzyvatel má podle mne dělat takovéto odvážné kousky. Jen mne napadá, že tyhle dva velké globální megabrandy mají docela podstatný problém. Chuť je – zejména u nápojů – velmi podstatný atribut – a vlastně i benefit – značky a pokud si i věrní konzumenti červené koly pletou červenou s modrou (a naopak), není možná něco v pořádku. Ale to je výzva, kterou český ani regionální management nevyřeší, to je hodně těžký domácí úkol pro globální šéfstvo.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Cola a pepsi chutnají jinak. Z pohledu spotřebitelů je výzkumy dokázaný fakt, že jsou lidé schopní zaměřit se víc na detaily a pak lidé, kteří to nedokážou. Jsou lidé víc pečliví a systematičtí, a naopak. No a ti ‚první‘ obecně dokáží lépe rozeznat také rozdíly mezi Coca-Colou a Pepsi. Je také dokázané, že to, zda chutná lidem ten či onen nápoj, je z velké míry otázka zvyku.
Martin Boček

Jo, Pepsi zkusila něco jiného než grilování. Ale když jsem ve středu četl první článek na iDnes, tak se při poznávačce trefila přesně polovina lidí. To znamená, že půlka lidí si o Pepsi myslela, že to je Coca-Cola, a vice versa. Z toho mi při použití elementární logiky vychází závěr, že obě chutnají úplně stejně… To asi v PepsiCo nechtěli slyšet…
Václav Loubek

Electrolux vypravil foodtruck se spotřebiči

Electrolux také vyrazil na tour po Česku a Slovensku

Electrolux také vyrazil na tour po Česku a Slovensku

I společnost Electrolux si na léto pronajala foodtruck, do něhož umístila své spotřebiče a vyrazila na cesty po 20 městech v Čechách i Slovensku. Degustační menu připraví Antonín Bradáč, profesionální kuchař Electroluxu a držitel mnohých mezinárodních kuchařských ocenění. Najdete v něm aktuálně focacciu s roastbeefem, cheesecake, lososa pečeného s chilli papričkami nebo vepřová líčka v jablečném moštu. 

Menu pro foodtruck připravil šéfkuchař Antonín Bradáč

Menu pro foodtruck připravil šéfkuchař Antonín Bradáč

Trasu foodtrucku mohou zájemci sledovat online na stránkách Pečemevpáře.cz, v nejbližší době se bude nacházet v pražském parku Grébovka v sobotu 25. června na Apetit Pikniku. Celou akci zaměřuje Electrolux hlavně na propagaci multifunkční parní trouby, jak napovídá název microsite. „ Jednou si pochutnat je lepší, než o výhodách parní trouby stokrát slyšet. Menu budeme průběžně měnit, na řadu se dostanou ryby, červené maso, nejrůznější přílohy i moučník,“ říká Ivona Balážová, marketingová manažerka Electroluxu. 

ČSOB umožní platby přes NFC

ČSOB přichází s novou aplikací NaNákupy

ČSOB přichází s novou aplikací NaNákupy

Od června mohou klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny zaplatit za svůj nákup mobilem pomocí technologie NFC. Umožňuje to nová mobilní aplikace ČSOB Na nákupy. V českém bankovním prostředí se jedná o zatím o první mobilní peněženku, která funguje jak pro karty MasterCard, tak Visa bez nutnosti vydávat novou platební kartu. Aplikaci je možné od 23. června stáhnout z obchodu Google Play. Pro stažení aplikace je zásadní mít chytrý mobilní telefon s podporou NFC a operačním systémem Android 4.4 nebo vyšší.

Po stažení z Google Play se aktivuje pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. Poté se do aplikace automaticky nahrají všechny klientovy karty – debetní i kreditní. Pro platbu stačí v aplikaci stisknout tlačítko Zaplatit, zadat PIN a přiložit mobilní telefon k terminálu. Karty nejsou fyzicky v mobilu, nelze je tedy ukradnout. Jsou chráněny PINem aplikace a případně zámkem displeje mobilního telefonu. Při odcizení telefonu lze zavolat na helpdesk banky a nechat zablokovat aplikaci, vztahuje se na ní i ČSOB Pojištění ztráty a krádeže karty/Pojištění internetových rizik.

Do konce roku doplní ČSOB aplikaci o další funkcionality. S aplikací v mobilu půjde platit na internetu, spravovat nastavení karet či sledovat transakční historii. Do svého mobilu si uživatelé budou moci nahrát věrnostní karty, účtenky nebo využívat sdílené nákupní seznamy.

Staropramen redesignoval do Hradčan

Nový design pro export piva Staropramen

Nový design pro export piva Staropramen

Pivovarnická dvojka na našem trhu Staropramen se rozhodla letos investovat 70 milionů Kč do exportní strategie, což se projevilo zejména na designu lahví, plechovek a přepravek. Hlavní dominantou designu je symbol pražských Hradčan. Podle slov nového generálního ředitele Staropramenu Petra Kovaříka, který ve středu 22. června uspořádal setkání s novináři, se společnost silně se podílí na budování povědomí o Praze a v podstatě vyváží českou kulturu. Jako důvod investic do designu uvedli zástupci pivovaru to, že v zahraničí má pověst a kulturu hlavně pivo v lahvích nebo v plechovkách, není to tak, jako u nás točené pivo. Pivovary Staropramen vyvážejí do 34 států, hlavně v Evropě. Na otázku, zda se chystají expandovat například do Číny, odpověděl Kovařík: „Není naším cílem rozšiřovat naše působení na dalších trzích, hlavní motivací je v současné době zlepšovat kvalitu a pozice na těch stávajících, budovat tam značku.“ Posílit se chystá Staropramen hlavně v Británii, odkud pochází majitel pivovaru koncern Molson Coors. Loni vyvezl Staropramen o 7 % piva více než v předchozím roce. 

Podobná strategie je aplikovaná i na našem trhu. Ten dlouhodobě vykazuje snižování pivní hospodské kultury, což je právě ten bod, který chce Staropramen budovat a zlepšit. Proto v Čechách investuje do zlepšování hospodského servisu (lepší sklo), oživením fragmentace nabídky (pivo Černá Barbora, sezónní speciály), do tankových technologií (hospodám pomáhá s technologiemi) a ve spolupráci s O2 spustil projekt Sportovní kino. Kromě udržení hospodské pivařské tradice jdou u nás investice převážně do zlepšení servisu na hudebních akcích, ambicí je udržení piva při ideální teplotě bez front. 

Praha je fantastický brand a fascinuje mne, jak málo toho marketéři využívají. Ve Staropramenu to vědí a umějí s tím pracovat. V sobotu mi srdce zaplesalo, když jsem v budapešťské restauraci Mazel Tov pozoroval zákazníky, s láskou svírající lahve s Hradčany ve svých hipsterských rukách. Tak jen houšť!
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Podle mého názoru velmi povedený exportní design.
Martin Boček

Snaha pivovarů je pochopitelná, sice to zabalí do hezkých PR slovíček, ale v podstatě jim jde jen o repositioning. Potřebují se přesunout od unavených strýců z hospod čtvrté cenové k trochu víc cool spotřebitelům, kteří mají prachy a je jim jedno, jestli pivínko je za 20 nebo za 45. A u těchto cílovek zatím vede spíš Stella nebo Hoegaarden, když zůstaneme ve stáji Staropramenu. Prostě chtějí i z českých top značek udělat nóbl pitivo místo nástroje pro vygumování těch mozkových buněk, které ještě nezničila Ordinace v růžové zahradě.
Václav Loubek

Tesco se ladí na zmrzlinovou sezónu

Tesco nabízí v produktové řadě Tesco Free From bezlepkové a bezlaktózové zmrzliny Tesco nabízí v produktové řadě Tesco Free From bezlepkové a bezlaktózové zmrzliny

Tesco nabízí v produktové řadě Tesco Free From bezlepkové a bezlaktózové zmrzliny

Britský řetězec Tesco se chystá na letní sezónu a ve svých prodejnách rozšířil sortiment zmrzlin na 250 druhů. Koupit je možné klasické nanuky, kornouty, vaničky nebo deserty. Kromě zavedených značek prodává Tesco svoje vlastní zmrzliny, které nabízí ve třech řadách: Tesco, Tesco Finest a Tesco Free From. Jako stále více populární uvádí tzv. multipacky, které obsahují několik kusů zmrzlin. Balení je od 3 po 12 kusů v balení. Nákupčí mraženého sortimentu Tesco Petra Vavro uvádí: „Nově si mohou letos zákazníci pochutnat na našem jahodovém sorbetu, vaničce s příchutí oblíbeného Banana Splitu nebo třeba na jahodovém nanuku tří vrstev Triple Sensation Split Strawberry.“ Pro celiaky a alergiky je přichystaná řada Tesco Free From, která nabízí bezlepkové a bezlaktózové zmrzliny. 

Dobrá zpráva, nabídka zmrzliny v našem ‚moderním‘ obchodě je dost nudná. Hodně výrobků se v minulých krizových letech drasticky vzdálilo od původní chuti a produktové kvality a plně odpovídá tomu nepříliš romantickému českému slovu ‚zmrzlina‘ (něco jako zmrzlá zpotvořenina). Jako milovník kvalitní ‚zmrzliny‘ proto volám: ‚We want our ice-cream back!‘ a těším se, že mi (nejen) Tesco rozumí.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

U nás na vsi postavili u Teska stánek s točenou zmrzkou z Opočna. Ta se všude prezentuje jako něco mimořádně supiš. Tak jsem ji ve středu při cestě od vlaku zkusil. Humus. Tak je dobře, že aspoň vím, že příště udělám líp, když zajdu dovnitř do Teska a tam si vyberu. Häagen-Dasz Macadamia Nut Brittle, prosím!
Václav Loubek

Billa nabízí ručníky, Kaufland grilovací sady

Minulý týden odstartovala nová věrnostní kampaň prodejen Albert, která láká zákazníky na svačinové krabičky Curver různých velikostí. Tento týden se k novým letním kampaním připojily další řetězce. Billa nabízí až do 6. září 2016 luxusní ručníky, osušky nebo župany od rakouské značky Vossen. Tato kampaň by měla korespondovat s oslavami a soutěžemi, které Billa přichystala k oslavám 25. let na našem trhu, jejichž tváří se stal herec Václav Postránecký. Pravidla současné „ručníkové“ soutěže jsou velmi podobné těm, které má Albert. Za každý nákup nad 200 Kč získá zákazník 1 bod, za 15 bodů je možné si pořídit sadu ručníků nebo osušku za 239 Kč. Billa také podporuje charitativní projekt Dejme šanci dětem. Při nákupu Vossen produktů přispěje zákazník na děti z dětských domovů v rámci zmíněného projektu. Věrnostní akce na produkty Vossen je v Bille marketingově podpořena instore nástroji, ale také v médiích – tiskem, rozhlasem, televizí a také sociálními sítěmi. 

Doufám, že akce bude minimálně stejně úspěšná, jako všechny ty plyšové potvory, které se rozdávají v jiných sezónách. Rozhodně by kvalitní značkové ručníky mohly u některých spoluobčanů vzbudit zájem o hygienu, což se teď v létě nám ostatním šikne.
Václav Loubek

Gril značky Jamie Oliver a další potřeby na grilování mohou zákazníci získat v Kauflandu

Gril značky Jamie Oliver a další potřeby na grilování mohou zákazníci získat v Kauflandu

Kaufland vsadil na slavného britského kuchaře Jamieho Olivera a spustil věrnostní kampaň, která potrvá do 17. srpna. Zákazníci získají za každých 100 utracených Kč bod, za adekvátní počet bodů si pak mohou pořídit jeden z produktů (grily, misky, pánve, nabírací pomůcky a další) na grilování značky Jamie Oliver se slevou 72 %. Kromě sbírání bodů nabízí Kaufland i doprovodnou soutěž o gril Jamie Oliver. Ke slosování je nutné vyplnit formulář, poslední možnost je 29. června. 

Jamie Oliver je ikona, která v podstatě odstartovala ‚vařící pořady‘ v naší republice. Jak říkal v jednom zábavném pořadu Milan Lasica : ‚v televizii vela nie som, lebo nevarim‘. Nevím, jestli Jamie již není trochu ‚out‘.
Martin Boček

Pozvánky

Na Černém Mostě bude na střeše letní kino

Letní kino na střeše Centra Černý Most

Letní kino na střeše Centra Černý Most

O letošní prázdninách se v Centru Černý Most otevře letní kino. Na jeho střeše Centra se bude každý čtvrtek mezi 23. červnem a 25. srpnem (vždy od 21 hodin) zdarma promítat desítka vybraných českých snímků v UPC Max kině. Program sestavila porota složená z předních filmových kritiků či filmových publicistů. Letní kino Centra Černý Most na základě jejich doporučení uvede mimo jiné snímky Kobry a užovky, Ztraceni v Mnichově či Domácí péče, pohádku Sedmero krkavců, dokument Mallory nebo komedii Padesátka. Samotní návštěvníci z nich svým hlasováním vyberou vítěze. Slavnostní zahájení projektu připraveného ve spolupráci s filmovým kanálem Prima Max a multikinem CineStar, které bude moderovat Libor Bouček, se odehraje ve čtvrtek 23. června za přítomnosti známých osobností. Před každým promítáním mohou diváci získat autogramy autorů či hvězd právě uváděných snímků.

Na Kulaťáku budou děti učit třídit odpad

V sobotu 25. června od 8 do 14 hodin dorazí Tonda Obal za dětmi na Farmářské trhy na Kulaťáku. Jedná se o putovní vzdělávací program, který už naučil za téměř dvacet let svého působení třídit 2 milióny dětí. Venkovní akce je určená pro všechny zájemce o třídění, sportovní aktivity a zábavu. Děti se dozví, že třídění je jednoduchá věc, mohou si zasoutěžit o zajímavé ceny, ověřit a rozšířit své znalosti o třídění, zaskákat v pytlích, složit maxidomino či maxipuzzle s recyklačním koloběhem, zatrénovat hod míčků na cíl, uvidí vzorky recyklátů a mnoho dalšího. Partnerem akce je nezisková společnost Eko-Kom, která pro Farmářské trhy na Kulaťáku již pátým rokem zajišťuje třídění odpadu.

Hodnocení jako v Reklamní katovně

Oslovujeme přední české odborníky na maloobchod, instore marketing a retail marketing s tím, aby hodnotili novinky v oboru. Kdo tentokrát přispěl?

  • Tomáš Krásný - 25 let ve výzkumu trhu a obchodu, zakladatel Incoma Research, poté v mezinárodním managementu sítě GfK. Dnes partner ve společnost Blue Strategy, poradce a content manager konferencí včetně Retail Summitu a Retail in Detail.
  • Monika Hrubalová – zkušenosti s řízením marketingových a obchodních pozic od roku 1997, více než 10 let pracuje pro obor instore marketingu aktivní účastí v radě POPAI CE, vyučuje obor marketingových komunikací.
  • Martin Boček - 23 let praxe v marketingu a  v marketingovém výzkumu trhu, pracoval ve společnostech ACNielsen, Unilever, Citibank, IPSOS. Věnuje se velmi intenzivně instore problematice a v současné době vede projekt CRS za Global Marketing.
  • Václav Loubek - 15 let v reklamě, dříve šéfredaktor časopisu Sign mediální domu Economia a časopisu Signs & Promotion agentury Events & Promotion. Momentálně působí v marketingu a radí zadavatelům, jak správně pracovat s instore aplikacemi. 

Z aktuálního spotřebního koše

Tento týden koupíte čtvrtku másla v Globusu za 17,90 Kč. 

Podívejte se další akční ceny a na kompletní spotřební koš z Albertu, Billy, Globusu, Kauflandu a Teska

Zpravodajství z retailu a spotřební koš podporuje společnost Global Marketing a její projekt

Distribuce POS