Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Plánování v MEC šéfuje Marko, obchodu Ivanov

Branislav Marko a Borislav Ivanov nově v manažerských funkcích mediální agentury MEC.

Branislav Marko

Branislav Marko

Mediální agentura MEC Česká republika ze skupiny GroupM jmenovala k 1. dubnu dva nové manažery. Na pozici head of strategic planning nastoupil Branislav Marko, na pozici business unit director Borislav Ivanov. Marko podléhá přímo Danielu Živicovi, chairmanovi MEC pro Česko a Slovensko, Ivanov pak Ondřeji Šimůnkovi, výkonému řediteli MEC pro Česko.

Marko dosud 12 let pracoval v MEC Slovensko, od dubna tak rozšiřuje svou působnost o český trh. V MEC tak pokračuje předloni započaté slučování managementu pro Česko a Slovensko. Tehdy vedení v obou zemích převzal Živica, jako výkonného ředitele pro Česko si vzal Šimůnka, šéf české pobočky MEC Marek Hofhanzl z agentury odešel.

Borislav Ivanov

Borislav Ivanov

Ivanov přichází z České spořitelny, kde poslední dva roky vedl tým úvěrových, penzijních a digitálních produktů a služeb z pozice brand managementu. V MEC mimo to, že bude součástí vedení, povede tým významného klienta Vodafone.