Pro propagační články používá české vydání Forbesu stejnou platformu jako jeho americký předobraz. Jmenuje se BrandVoice a je založena na tom, že redakce dává péči i placené textové inzerci firem, kterou pak zařadí mezi redakční obsah, adekvátně označenou. Výsledkem má ideálně být pro čtenáře vyšší atraktivita propagačních materiálů, pro zadavatele vyšší zásah, pro vydavatele znatelnější výdělek.
BrandVoice v Česku dostala na starost Jana Víšková, od května 2013 šéfredaktorka společenského týdeníku Instinkt. V nové pozici nazvané director poprvé veřejně vystoupila v půli listopadu na pražské konferenci o content marketingu.
Víšková se v oblasti médií a komunikace pohybuje od roku 1995. Jako reportérka a moderátorka nejprve prošla zpravodajstvím televizí Prima, Galaxie a Nova. Poté působila řadu let jako tisková mluvčí a manažerka komunikace organizací jako Fond národního majetku, CzechInvest, České aerolinie, ministerstvo pro místní rozvoj či Všeobecná zdravotní pojišťovna. V roce 2008 se stala moderátorkou nové zpravodajsko-ekonomické televizní stanice Z1, posléze také její šéfredaktorkou. V České televizi vedla útvar marketingové komunikace, v rámci prvních přímých prezidentských voleb pak působila jako tisková mluvčí prezidentského kandidáta Jana Fischera.