Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Po ČT a UPC začalo s hybridní televizí hudební Óčko

Aplikace HbbTV pro nákup hudby na Óčku

Aplikace HbbTV pro nákup hudby na Óčku

Aplikace HbbTV pro nákup hudby na Óčku

Aplikace HbbTV pro nákup hudby na Óčku

Hudební televize Óčko spustila v síti Českých Radiokomunikací vlastní vysílání hybridní televize, ve standardu HbbTV, kombinující digitální televizi s připojením k internetu. Nová aplikace Óčka má na obrazovce sloužit k výběru hudebních CD a DVD a jejich objednávání přes SMS.

Aplikaci, kterou vytvořila společnost Mautilus, lze při sledování programu vyvolat stisknutím červeného tlačítka na dálkovém ovladači televizních přijímačů a set-top boxů podporujících technologii HbbTV. Přítomná je na kanálech Óčko a Óčko Gold v multiplexu 3.

Za první den aplikace zaznamenala 27.000 spuštění, na všech kanálech celkem. V předchozích osmi dnech, kdy běžela zkušebně jen na Óčku Expres, tedy jen na území Prahy, ji navštívilo 22.000 lidí.

„Hybridní televize prozatímně slouží jako marketingová podpora pro novou službu ÓčkoVýběr. Óčko plánuje širší využití pro obchodní a programové záležitosti s cílem aktivně propojit HbbTv se sociálními sítěmi a vysíláním živých pořadů,“ sdělila stanice.

Už před časem začala standard HbbTV zkoušet veřejnoprávní Česká televize či operátor UPC.

„Pro poskytovatele televizního vysílání je hybridní televize jednou z cest, jak získávat nové příjmy a divákovi nabídnout novou moderní službu,“ uvedl generální ředitel Radiokomunikací Michal Čupa. Přední tuzemský operátor rozhlasového i televizního signálu chystá v HbbTV dál třeba QR kódy nebo propojení s vysílaným obsahem.