Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Podívejte se: ČT2 má novou grafiku

Autory nového konceptu stanice jsou Martin Hejl a Daniel Špaček.

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Druhý kanál České televize změnil v neděli 31. srpna před 20. hodinou svůj grafický obal. ČT2 používá logo a písmo od Studia Najbrt, která se poprvé na obrazovkách veřejnoprávní televize objevila před dvěma lety.

Autory nového konceptu Martin Hejl a Daniel Špaček, jejichž dílem je i grafika stanice pro děti ČT:D (Déčko). Znělky režírovali Tomáš Medek a Rudolf Havlík, hudbu k nim složili Jan Muchow a Matouš Godík.

Nová grafická podoba ČT2 si hraje jednak s motivy odkazujícími na klasické „dvojkové“ žánry (dokumenty, kvalitní filmy, kultovní zahraniční seriály a vzdělávací pořady), jednak s motivem dvojení. „Ten má odlehčeně ukázat, že Dvojka vždy nabízí dvakrát více, dvakrát prověřené filmy a seriály, dvakrát hlubší pohled na analyzovaná témata, dvakrát víc zajímavých autorů nebo i dvakrát drsnější humor,“ vysvětluje televize.

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2

Grafika ČT2