Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Podlinkovou komunikaci pro Telefóniku budou zajišťovat Ogilvy One a Euro RSCG

Telekomunikační operátor Telefónica Czech Republic od ledna spolupracuje v oblasti podlinkové (BTL) komunikace s agenturami Ogilvy One a Euro RSCG.

Obě zvítězily ve výběrovém řízení, jehož cílem bylo porovnat kreativní a strategický potenciál BTL agentur na českém trhu. Ogilvy One svou pozici obhájila, Euro RSCG nahradila v portfoliu agentur dosavadního poskytovatele BTL služeb, agenturu Wunderman.

„S agenturou Wunderman budeme i nadále spolupracovat v oblasti analýzy dat,“ doplnil Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu české Telefóniky.