Telekomunikační operátor Telefónica Czech Republic od ledna spolupracuje v oblasti podlinkové (BTL) komunikace s agenturami Ogilvy One a Euro RSCG.
Obě zvítězily ve výběrovém řízení, jehož cílem bylo porovnat kreativní a strategický potenciál BTL agentur na českém trhu. Ogilvy One svou pozici obhájila, Euro RSCG nahradila v portfoliu agentur dosavadního poskytovatele BTL služeb, agenturu Wunderman.
„S agenturou Wunderman budeme i nadále spolupracovat v oblasti analýzy dat,“ doplnil Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu české Telefóniky.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval