V září přijde na český trh nový časopis Ano, šéfe!, spjatý se stejnojmennou populární sérií televize Prima s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem. Časopis se má tisknout v nákladu 50.000 výtisků, stát bude 45 Kč, vycházet bude jako čtvrtletník. „V plánu je použít i QR kódy, které když čtenář naskenuje mobilem, zobrazí se recept či třeba výsek videa se Zdeňkovým fórem,“ přiblížil Médiáři generální ředitel Primy Marek Singer.
Na novém titulu spolupracuje televize Prima s vydavatelstvím Bauer Media - to vyrábí, Prima poskytuje značnou mediální podporu. Jde o tentýž model, který obě mediální firmy uplatnily už letos na jaře při uvedení časopisu Prima vychytávky.
Půjde o čtvrtý časopis spjatý s Primou
Časopisy Prima produkuje v rámci své obchodní značky Solootions, kromě zmíněných vydává tituly Primáček a Fresh. Marketingová agentura Primy pomáhala i s nedávným relaunchem Pražského deníku vydavatelství Vltava Labe Media (dřív Vltava-Labe-Press).