Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Pohlreichovo Ano, šéfe! přidá tištěný časopis

Další tištěný titul Primy a Bauer Media opět stojí na popularitě televizní tváře.

Zdeňka Pohlreicha využila Prima i na festivalu jídla pod svou značkou Fresh. Foto: TV Prima

Zdeňka Pohlreicha využila Prima i na festivalu jídla pod značkou Fresh. Foto: TV Prima

V září přijde na český trh nový časopis Ano, šéfe!, spjatý se stejnojmennou populární sérií televize Prima s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem. Časopis se má tisknout v nákladu 50.000 výtisků, stát bude 45 Kč, vycházet bude jako čtvrtletník. „V plánu je použít i QR kódy, které když čtenář naskenuje mobilem, zobrazí se recept či třeba výsek videa se Zdeňkovým fórem,“ přiblížil Médiáři generální ředitel Primy Marek Singer.

Na novém titulu spolupracuje televize Prima s vydavatelstvím Bauer Media – to vyrábí, Prima poskytuje značnou mediální podporu. Jde o tentýž model, který obě mediální firmy uplatnily už letos na jaře při uvedení časopisu Prima vychytávky.

Půjde o čtvrtý časopis spjatý s Primou

Časopisy Prima produkuje v rámci své obchodní značky Solootions, kromě zmíněných vydává tituly Primáček a Fresh. Marketingová agentura Primy pomáhala i s nedávným relaunchem Pražského deníku vydavatelství Vltava Labe Media (dřív Vltava-Labe-Press).

Časopis Prima vychytávky

Časopis Prima vychytávky

 

Časopis Fresh

Časopis Fresh

 

Časopis Primáček

Časopis Primáček