Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pokladny Markeeta zpropaguje agentura C&B

Agenturu Tomáše Jirsy si vybral Smart Software na propagaci nové značky pokladen.

Vývojář pokladních systémů Smart Software si na komunikaci své nové značky pokladen Markeeta zvolil agenturu C&B Tomáše Jirsy. Tento krok souvisí se spuštěním druhé vlny pokladen s řešením pro elektronickou evidenci tržeb (EET), která odstartuje 1. března 2017 a má zasáhnout až 250.000 podnikatelů. Také pokladny Markeeta totiž slibují EET řešení pro podnikatelskou veřejnost.

Značku Markeeta propaguje billboardová kampaň a podle account directora C&B Romana Pazderníka připravuje agentura i cílenou komunikaci na sociálních sítích.

Svou komunikaci posílili v souvislosti s EET i další provozovatelé pokladních systémů, například Storyous. Jako hlavní benefit elektronické evidence tržeb zmiňují většinou možnost pracovat s provozními daty.