Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Polcar ředitelem obchodu Burdy, střídá Poláka

Dosavadní manažer Mladé fronty Karel Polcar má konkurenční Burdě pomoci s inzercí.

Karel Polcar

Karel Polcar

K pondělí 2. května nastoupí do časopisového vydavatelství Burda Praha jako obchodní ředitel Karel Polcar, v letech 2009 až 2010 generální ředitel vydavatelství Mladá fronta, v roce 2013 šéf její televize Metropol a dosud předseda představenstva Mladé fronty. Předtím jedenáct let dělal v českém Ringieru.

V Burdě, která před časem pohltila konkurenční Hachette Filipacchi 2000 a nyní v Česku vydává 40 časopisů, bude Polcar zodpovídat za inzerci v tisku, na internetu a z propagačních akcí pořádaných vydavatelstvím. Zodpovídat má také za divizi Customized Publishing.

Generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová od Polcara očekává, že „nastartuje nové projekty pro všechny platformy, které kolem našich značek budujeme“. Nově příchozího manažera vyměnila za dosavadního obchodního ředitele Lukáše Poláka. Ten v Burdě dělal tři roky, ve firmě oficiálně končí s dubnem, ale jeho pravomoci už dočasně převzaly Markéta Jelínková a Anna Říhová.