Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Pošťuchování Novy a Primy se přeneslo do ulic. Na Palmovce vylepili plakát pro šéfa programu Vladyku

Plakát z Palmovky

Plakát z Palmovky, autor je nám neznámý

Propagační souboj mezi dvěma největšími komerčními televizemi o to, která je sledovanější, nabral novou podobu. Programový ředitel Primy Petr Vladyka si tento týden cestou do práce mohl přímo před sídlem „své“ stanice na pražské Palmovce přečíst, co si asi tak konkurence myslí o jeho prohlášení v nedávném rozhovoru pro Marketing & Media.

„Obě skupiny už jsou dnes v zásadě čistě technicky z pohledu čísel vyrovnané. To vyrovnání, o kterém jsme mluvili, je vyrovnání ve vnímání lidí, neboť Nova je stále brána jako jednička a to neprávem, a my bychom to rádi lidem vymazali z hlavy, neboť oba kanály, respektive skupiny už jsou z pohledu čísel objektivně stejně silné,“ prohlásil Vladyka poté, co Prima v létě párkrát lehce předehnala Novu v obecné cílové skupině diváků starších 15 let. A ohlásila „konec starých časů“.

„Keep dreaming, Petře!“ vzkazuje mu nyní nepodepsaný plakát na Palmovce, který užívá tentýž font jako jiné propagační materiály Novy. Poukazuje na to, že v prvním týdnu, kdy nabíhala podzimní programová schémata, Nova Primu drtivě porazila v „mladší“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na níž Nova programuje a za níž Prima vykazuje pozici na trhu svým zahraničním akcionářům. V této skupině si Nova udržela prvenství i o prázdninách, které pro ni byly slabší.