Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Poštulka jde z Omnicomu do Googlu

Digitální stratég Jan Poštulka se má v místní pobočce Googlu zaměřit na vývozní firmy.

Jan Poštulka

Jan Poštulka

Česká pobočka amerického internetového gigantu Google má nového manažera pro podporu exportních firem. Na pozici industry manager export pro Česko a Slovensko nastoupil Jan Poštulka. Přichází po deseti letech působení ve skupině komunikačních agentur Omnicom Media Group. Tam v poslední době dělal hlavního digitálního stratéga. V minulosti tam pod agenturou PHD založil oborový web Mediaguru.cz. Poštulka je absolvent Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.