Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Potravinářská komora si vybrala Omnimedii

Média pro kampaně popularizující maso a sýry nakoupí agentura Pavla Zábrodského.

Pavel Zábrodský

Pavel Zábrodský

Potravinářská komora vyhlásila vítěze veřejných zakázek na mediální podporu kampaní Poznej původ masa – pouze čerstvé je kvalitníPřírodní sýry základ zdravé výživy. Obě získala agentura Omnimedia. Konečná hodnota první zakázky činí přibližně 2,74 milionu Kč, v druhém případě pak 2,48 milionu Kč. Zakázky zahrnují nákup mediálního prostoru v tištěných médiích, na internetu a v outdooru. Agenturu Omnimedia spoluvlastní její výkonný ředitel Pavel Zábrodský (57,6 %), Jana Vrbová (32,4 %) a Daniel Kříž (10 %). 

Potravinářská komora je zájmové sdružení právnických osob z odvětví potravinářského průmyslu, které má reprezentovat obor potravinářství vůči orgánům státní správy a obdobným organizacím v zemích Evropské unie.