Nový interaktivní pořad Forum chystá online televize DV TV. Provázet jím bude Filip Horký, vidět je v dramatické upoutávce. Jeho hostů se budou moci ptát i diváci. Poprvé v úterý 28. února ve 20.00.

Potravinářská komora si vybrala Omnimedii

Média pro kampaně popularizující maso a sýry nakoupí agentura Pavla Zábrodského.

Pavel Zábrodský

Pavel Zábrodský

Potravinářská komora vyhlásila vítěze veřejných zakázek na mediální podporu kampaní Poznej původ masa – pouze čerstvé je kvalitníPřírodní sýry základ zdravé výživy. Obě získala agentura Omnimedia. Konečná hodnota první zakázky činí přibližně 2,74 milionu Kč, v druhém případě pak 2,48 milionu Kč. Zakázky zahrnují nákup mediálního prostoru v tištěných médiích, na internetu a v outdooru. Agenturu Omnimedia spoluvlastní její výkonný ředitel Pavel Zábrodský (57,6 %), Jana Vrbová (32,4 %) a Daniel Kříž (10 %). 

Potravinářská komora je zájmové sdružení právnických osob z odvětví potravinářského průmyslu, které má reprezentovat obor potravinářství vůči orgánům státní správy a obdobným organizacím v zemích Evropské unie.