Pondělí 16. ledna přináší další televizní novinky. Na Primě to je premiérová, už 7. série gastroshow Ano, šéfe! se Zdeňkem Pohlreichem (od 21.30), na Nově krimiseriál Specialisté (20.20) a reality show Robinsonův ostrov (21.15). ČT1 pokračuje se Světem pod hlavou (20.00) a Trpaslíkem (21.00).

PR Brunch — Jak na media relations v roce 2017

Čtvrtý brunch s agenturou Pram Consulting bude o tom, jak vztahy s médii dělat nově.

PR agentura Pram Consulting společně s Médiářem zahajují druhý ročník odborných setkání PR Brunch. Celkově čtvrtý PR Brunch se zaměří na téma media relations. Předmětem setkání ovšem nebude diskuse o tom, kolik tiskových zpráv vydávat měsíčně, kdy je posílat nebo jak budovat vztahy s novináři. Účastníci akce se dozvědí, jak lze media relations pojímat nově a využít tak aktuální trendy v přístupu k médiím, novinářům a moderním technologiím.

Kdy a kde

PR Brunch o media relations proběhne ve středu 18. ledna 2017 od 9.00 do 11.00 v Café Olive v Danube House v Praze 8.

Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

Patrik Schober na předchozím setkání v září 2016. Foto: Vojta Herout

Co nabídneme

  • Patrik Schober z Pram Consulting odhalí, jak se lze na media relations dívat moderním způsobem a prozradí tipy, jak je využívat v rámci propagace společnosti, kampaně nebo produktu. Předvede také konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých se k media relations přistupovalo inovativním způsobem.
  • Na konci programu se mohou návštěvníci těšit na tradiční panelovou diskuzi s originálními hosty – tentokrát s Pavlem Vondráčkem, bývalým šéfredaktorem časopisu Maxim, nyní šéfem webu G.cz a časopisu Travel Digest, s Jaroslavou Musilovou z PR výrobce nápojů Kofola či s Petrem Márou, tváří značky Apple v Česku.

Kapacita naplněna

Registrace na PR Brunch je pro velký zájem už uzavřena. Pokud si přejete poslat výstup z této události, zanechte nám prosím na sebe kontakt.

Co jsme už probírali

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z prvního únorového brunche, který byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, na druhý květnový brunch o employer brandingu a třetí zářijový, jehož tématem byl vizuální obsah v PR.