PR agentura Pram Consulting společně s Médiářem zahajují druhý ročník odborných setkání PR Brunch. Celkově čtvrtý PR Brunch se zaměří na téma media relations. Předmětem setkání ovšem nebude diskuse o tom, kolik tiskových zpráv vydávat měsíčně, kdy je posílat nebo jak budovat vztahy s novináři. Účastníci akce se dozvědí, jak lze media relations pojímat nově a využít tak aktuální trendy v přístupu k médiím, novinářům a moderním technologiím.
Kdy a kde
PR Brunch o media relations proběhne ve středu 18. ledna 2017 od 9.00 do 11.00 v Café Olive v Danube House v Praze 8.
Najděte si místo konání na mapě
Co nabídneme
- Patrik Schober z Pram Consulting odhalí, jak se lze na media relations dívat moderním způsobem a prozradí tipy, jak je využívat v rámci propagace společnosti, kampaně nebo produktu. Předvede také konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých se k media relations přistupovalo inovativním způsobem.
- Na konci programu se mohou návštěvníci těšit na tradiční panelovou diskuzi s originálními hosty – tentokrát s Pavlem Vondráčkem, bývalým šéfredaktorem časopisu Maxim, nyní šéfem webu G.cz a časopisu Travel Digest, s Jaroslavou Musilovou z PR výrobce nápojů Kofola či s Petrem Márou, tváří značky Apple v Česku.
Kapacita naplněna
Registrace na PR Brunch je pro velký zájem už uzavřena. Pokud si přejete poslat výstup z této události, zanechte nám prosím na sebe kontakt.
Co jsme už probírali
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z prvního únorového brunche, který byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, na druhý květnový brunch o employer brandingu a třetí zářijový, jehož tématem byl vizuální obsah v PR.