Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

PR Brunch — Konverze komunikačních kampaní

Jak může váš obsah zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky

Patrik Schober. Foto: Jakub Hrab

Patrik Schober. Foto: Jakub Hrab

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala ve čtvrtek 27. dubna 2017 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8 další PR Brunch, celkově už pátý. Jeho tématem byly konverze komunikačních kampaní. Návštěvníci akce se dozvěděli jak na to, aby jejich obsah zaujal ty správné lidi, a skrze které kanály z nich udělají své zákazníky.

Patrik Schober z Pram Consulting návštěvníkům odhalil, jak správný obsah může firmu, značku, produkt nebo službu odlišit od davu a od konkurence. Prozradil tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představil konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad obchod dané firmy či na budování brandu.

I nyní návštěvníci byli svědky panelové diskuse – tentokrát s Andreou Brožovou, manažerkou firemní komunikace společnosti Nestlé, s Kateřinou Pištorovou, manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí společnosti Siemens, a také s Martinou Pařízkovou, tiskovou mluvčí hnutí Amnesty International.

PR Brunch je určen inhouse PR manažerům z firem i institucí a pro návštěvníky byl standardně zdarma.

Fotoreportáž Jakuba Hraba

prbrunch-1

prbrunch-2

Patrik Schober. Foto: Jakub Hrab

WEB_untitled-1216

prbrunch-3

WEB_untitled-1059

prbrunch-5

prbrunch-4

prbrunch-6

prbrunch-7

prbrunch-8

prbrunch-9

prbrunch-10

Kateřina Pištorová. Foto: Jakub Hrab

Andrea Brožová. Foto: Jakub Hrab

WEB_untitled-1142

prbrunch-14

prbrunch-13

WEB_untitled-1092

WEB_untitled-1097

prbrunch-15

Martina Pařízková. Foto: Jakub Hrab

prbrunch-16

WEB_untitled-1169

prbrunch-17

Zleva Martina Pařízková (Amnesty International), Kateřina Pištorová (Siemens), Andrea Brožová (Nestlé), Patrik Schober (Pram Consulting), Ondřej Aust. Foto: Jakub Hrab

prbrunch-18

Akce jako vždy vrcholila panelovou diskusí. Foto: Jakub Hrab

prbrunch-20

prbrunch-21

Zleva Kateřina Pištorová (Siemens), Andrea Brožová (Nestlé), Patrik Schober (Pram Consulting), Ondřej Aust (Médiář). Foto: Jakub Hrab

prbrunch-23

WEB_untitled-1273

prbrunch-24

prbrunch-25

prbrunch-26

prbrunch-27

prbrunch-28

WEB_untitled-1300

Co jsme už probrali

Co bylo tématem předchozích setkání? Podívejte se na výstup z prvního loňského únorového PR Brunche, který byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, na druhý květnový PR Brunch o employer brandingu, třetí zářijový o vizuálním obsahu v PR a čtvrtý z letošního ledna s tématem jak letos na média.