Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala ve čtvrtek 27. dubna 2017 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8 další PR Brunch, celkově už pátý. Jeho tématem byly konverze komunikačních kampaní. Návštěvníci akce se dozvěděli jak na to, aby jejich obsah zaujal ty správné lidi, a skrze které kanály z nich udělají své zákazníky.
Patrik Schober z Pram Consulting návštěvníkům odhalil, jak správný obsah může firmu, značku, produkt nebo službu odlišit od davu a od konkurence. Prozradil tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představil konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad obchod dané firmy či na budování brandu.
I nyní návštěvníci byli svědky panelové diskuse - tentokrát s Andreou Brožovou, manažerkou firemní komunikace společnosti Nestlé, s Kateřinou Pištorovou, manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí společnosti Siemens, a také s Martinou Pařízkovou, tiskovou mluvčí hnutí Amnesty International.
PR Brunch je určen inhouse PR manažerům z firem i institucí a pro návštěvníky byl standardně zdarma.
Fotoreportáž Jakuba Hraba
Co jsme už probrali
Co bylo tématem předchozích setkání? Podívejte se na výstup z prvního loňského únorového PR Brunche, který byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, na druhý květnový PR Brunch o employer brandingu, třetí zářijový o vizuálním obsahu v PR a čtvrtý z letošního ledna s tématem jak letos na média.