U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

PR Brunch — Konverze komunikačních kampaní

Jak může váš obsah zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky

Návštěvníci čtvrtého PR Brunche. Foto: Vojta Herout

Návštěvníci čtvrtého PR Brunche. Kateřina Pištorová (uprostřed v bílém) vystoupí na pátém. Foto: Vojta Herout

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem bude na konci dubna pořádat další PR Brunch, celkově už pátý. Jeho tématem budou konverze komunikačních kampaní. Návštěvníci akce se dozvědí jak na to, aby jejich obsah zaujal ty správné lidi, a skrze které kanály z nich udělají své zákazníky.

PR Brunch věnovaný konverzím proběhne ve čtvrtek 27. dubna 2017 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

Patrik Schober z Pram Consulting návštěvníkům odhalí, jak správný obsah může firmu, značku, produkt nebo službu odlišit od davu a od konkurence. Prozradí tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. V neposlední řadě představí konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad obchod dané firmy či na budování brandu.

I nyní se návštěvníci mohou těšit na panelovou diskusi se zajímavými hosty – tentokrát s Andreou Brožovou, manažerkou firemní komunikace společnosti Nestlé, s Kateřinou Pištorovou, manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí společnosti Siemens, a také s Martinou Pařízkovou, tiskovou mluvčí hnutí Amnesty International.

PR Brunch je určen inhouse PR manažerům z firem i institucí a pro návštěvníky je zdarmaKapacita je naplněna, registrace už není možná.

Co jsme už probrali

Zajímá vás, co bylo tématem předchozích setkání? Podívejte se na výstup z prvního loňského únorového PR Brunche, který byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, na druhý květnový PR Brunch o employer brandingu, třetí zářijový o vizuálním obsahu v PR a čtvrtý z letošního ledna s tématem jak letos na média.