Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

PR Brunch — Vizuální obsah

Jak vám vizuální komunikace může pomoci být vidět? Poradíme s Pram Consulting.

Patrik Schober (vpravo) s diskutéry třetího PR Brunche

Patrik Schober (vpravo) s diskutéry třetího PR Brunche

Třetí PR Brunch, který za podpory Médiáře zorganizovala agentura Pram Consulting, se zaměřil na vizuální obsah (visual content). Přiblížil, co všechno lze pod zmíněným pojmem chápat, jak moc je jednotná vizualita v dnešní době důležitá a do jaké míry vizuální obsah hýbe světem.

Kdy a kde

Akce proběhla ve čtvrtek 8. září 2016 od 9.00 do 11.00 v café Olive v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

O čem

Patrik Schober z Pram Consulting představil návštěvníkům samotnou problematiku vizuálního obsahu a dal tipy, jak s vizualitou správně pracovat v rámci prezentace vaší společnosti, kampaně nebo vašeho produktu. Také se dotkl konkrétních příkladů úspěšných kampaní, kde vizuální obsah firmám pomohl být lépe vidět a komunikovat své aktivity a produkty zákazníkům ven. Na konci programu návštěvníky jako vždy čekala panelová diskuse s hosty, tentokrát se zástupci společnosti Ton a festivalu Prague Pride.

Podívejte se na obsah a fotografie z prvního PR Brunche v únoru a z druhého PR Brunche v květnu.