Spolu se zpravodajskou redakcí staví česká internetová jednička Seznam.cz také vlastní tým pátracích novinářů, píše deník E15. Na webu uvádí, že na starost to má reportérka Jana Klímová.

PR gurmánského festivalu zajistí Allmedia4u

Agentura bude mít na starosti i správu sociálních sítí a spolupráci s bloggery.

Jednou z tváří letošního festivalu je kuchař Zdeněk Pohlreich

Jednou z tváří letošního festivalu je kuchař Zdeněk Pohlreich

Výběrové řízení na komunikaci letošního ročníku gastronomického festivalu Bosch Fresh Festival vyhrála PR agentura Allmedia4U Tomáše Staňka. Na starost bude mít i správu sociálních sítí či spolupráci s bloggery. Tendru se zúčastnilo celkem sedm agentur.

„Letošní ročník festivalu přinesl řadu změn. Titulárním partnerem se stal Bosch s divizí domácích spotřebičů a nově proběhne festival i v Brně. Letos máme navíc v plánu posílit komunikaci, a k tomu jsme si zvolili za partnera agenturu Allmedia4U, kterou jsme si vybrali díky jejich zkušenostem s lifestyle komunikací a praxí z potravinového segmentu,“ tvrdí Martin Nauš, pořadatel Bosch Fresh Festivalu.

Bosch Fresh Festival se tento rok koná 7. a 8. května v Brně, 20. až 22. května v Plzni, 18. a 19. června v Pardubicích a 25. a 26. června v Praze. V jeho programu by se měli představit mimo jiné kuchař a průvodce televizními pořady Zdeněk Pohlreich, slovenský kuchař Marcel Ihnačák nebo odborník na molekulární kuchyni a extrémní catering Petr Koukolíček.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr