Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

PR Klub má výkonnou ředitelku, je jí Jansová

Adéla Jansová dostane na starost kompletní řízení oborové neziskové organizace.

Adéla Jansová. Foto: Tomáš Pánek

Adéla Jansová. Foto: Tomáš Pánek

Nezisková organizace PR Klub zavedl funkci výkonné ředitelky. Ve výběrovém řízení ji získala Adéla Jansová, dosavadní komunitní manažerka coworkingového prostoru Impact Hub Praha. Do funkce Jansovou jednomyslně potvrdil pětičlenný výkonný výbor. Pracovní povinnosti plně převezme v květnu, poprvé bude představena na vyhlášení 14. ročníku soutěže firemních publikací Zlatý středník, ve čtvrtek 28. dubna v pražském Autoklubu.

V PR Klubu bude Jansová působit v týmu se stávající tajemnicí Danielou Příhodovou. Předsedou PR Klubu zůstává Petr Langer.

Ten vysvětluje: „O zřízení pozice ředitele PR Klubu jsme dlouhodobě usilovali. Společnou vizí výkonného výboru bylo díky angažmá člověka, který se bude rozvoji této neziskové organizace dlouhodobě věnovat, zajistit řádnou kontinuitu aktivit i dlouhodobou stabilizaci sdružení. Zároveň jsme chtěli rozvázat ruce členům výkonného výboru, kteří se vždy věnovali PR Klubu ve svém volném čase a jako mimopracovní aktivitě. Díky získání nové ředitelky se výkonný výbor stane orgánem poradním a koncepčním, ale nikoliv exekutivním, jak tomu bylo doposud.“

Jansová tak dostane na starost kompletní řízení organizace, přípravu vzdělávacích aktivit a soutěže Zlatý středník i práci s členskou základnou a profesionály působícími v oboru. Nová ředitelka má zkušenosti z PR agentur, pracovala pro B.I.G. Public Relations, All In Agency nebo MediaClar Public Relations. Stála u zrodu neziskové organizace Um sem um tam, která propojuje profesionály z byznysu a neziskových organizací.

Nezisková organizace PR Klub organizuje vzdělávací akce pro profesionály z oboru. Členský poplatek klubu činí 1.500 Kč ročně. Vedle toho jsou podstatným příjmem poplatky za přihlášky do výročního Zlatého středníku, tyto příjmy letos stouply o 20 %.