Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

PR Klub pozval k vystoupení Šloufa

Oborový spolek chystá až do léta každý měsíc akci.

Na 21. květen připravuje tuzemský oborový spolek PR Klub jednodenní setkání nazvané Politické PR, jehož „tahákem“ má být „nejznámější český politický lobbista“ Miroslav Šlouf, zkušený zákulisní hráč donedávna spjatý s Milošem Zemanem. „Vytyčili jsme si, že budeme na přednášky zvát takové osobnosti, které bychom si sami rádi přišli poslechnout, které by nás samotné zajímaly. Miroslav Šlouf mezi takové lidi patří, a ať už ho vnímáme tak či onak, je to host bezpochyby exkluzivní, kterého jen tak otevřeně mluvit o kampaních, na kterých se podílel, neuslyšíme,“ uvedla místopředsedkyně PR Klubu Gabriela Bechynská.

V průběhu jara chystá PR Klub několik setkání. Už příští čtvrtek 19. února to bude celodenní workshop o výzkumech (vystoupí na něm Ivan Tomek, Petra Průšová, Jan Tuček či Hana Huntová), 19. března redaktor časopisu MarketingSalesMedia Bohuslav Bohuněk povede podvečerní seminář Čím štvou PRisté novináře. Středa 22. dubna večer patří vyhlášení výročních cen soutěže firemních publikací Zlatý středník (opět moderuje Ester Kočičková), 11. června pak proběhne workshop zaměřený na PR neziskových organizací a na společenskou odpovědnost firem.