Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

PR Klubu dál předsedá Langer, Bechynská jen radí

Sdružení píáristů si převolilo vedení. Dál chce vydělávat na akcích a soutěži Zlatý středník.

Petr Langer

Petr Langer

Oborový PR Klub částečně obměnil svůj výkonný výbor. Předsedou organizace zůstává Petr Langer, spolumajitel agentury Kapesní svět, místopředsedkyní se nově stala Petra Štěpánová, PR ředitelka firmy Bisnode. Dosavadní místopředsedkyně Gabriela Bechynská, které skončil dvouletý mandát, se ho rozhodla kvůli pracovnímu vytížení neobnovit, nicméně v příštím roce má vést poradní panel o možnostech rozvoje klubu.

Petra Štěpánová

Petra Štěpánová

Noví ve výkonném výboru jsou též Alžběta Pavlínová-Fridrichová z agentury Adison a Zdeněk Fekar, majitel agentury E.vox. Místo ve výboru obhájila Sandra Zouzalová, která se ve firmě Flagship stará o CSR. Změny proběhly na řádném shromáždění členů klubu.

V uplynulé sezóně se PR Klubu podařilo navýšit příjmy ze vzdělávacích akcí o 400 % (absolutní čísla organizace nedala). Bylo jich celkem jedenáct. Členská základna narostla na 89 členů, z loňských 68. Langer, který osmnáct let existující klub povede čtvrtý rok, tak chce dál vydělávat právě na akcích pro široké publikum a dál rozšiřovat členskou základnu, jejíž členské příspěvky jsou pro klub dalším zdrojem peněz. Tím jsou též přihlášky do každoroční soutěže firemních médií Zlatý středník, její příjmy narostly údajně o 20 %.

Podle Langera a Bechynské se díky tomu klub stabilizoval a také to umožnilo zřídit pozici výkonné ředitelky. Tou je od května Adéla Jansová.