Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

PR Lounge má Eos a Crème de la Crème

Agentura uspěla v tendru balzámu na rty Eos, zmrzlinářství Crème de la Crème ji oslovilo.

Crème de la Crème

Crème de la Crème

Agentura PR Lounge získala v dubnu dva nové klienty: zvítězila v tendru americké značky balzámu na rty Eos a na základě doporučení začala pracovat pro zmrzlinářství Crème de la Crème.

Eos je v Česku k dostání v sítích parfumerií Douglas, Rossmann a DM, PR Lounge bude mít v Česku na starost komunikaci jeho novinek.

Pro Crème de la Crème agentura zajišťuje komunikaci směrovanou jak na širokou veřejnost, tak na restaurace. Agentura má za úkol komunikovat mimo jiné řemeslnou ruční výrobu zmrzliny, ingredience (oříšky z Piemonte, pistácie ze Sicílie) a inovace (bylinkové zmrzliny, veganské zmrzliny a podobně).

PR Lounge loni založila Kateřina Wheeler, 51% podíl ve firmě má mediální skupina Knowlimits.