Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

PR obuvi CCC vyhrála MC Consultant

Agentura Jany Holoubkové vyhrála tendr na české zastoupení značky obuvi CCC.

Od 16. ledna 2017 se o PR obuvnické značky CCC stará v Česku agentura MC Consultant Jany Holoubkové. Ta uspěla v tendru, do kterého bylo pozváno celkem šest agentur. Tendr byl vyhlášen loni na podzim. MC Consultant nahradí agenturu Aspen PR, která se o komunikaci obuvi CCC starala šest let. Pilotním projektem, který nový PR partner pro značku zajistí, bude otevření nové prodejny CCC v pražském obchodním centru OC Nový Smíchov.

„Naším úkolem je rozvinout dosavadní propagaci CCC a jejích výrobků nejen směrem k módním redaktorům, ale také k bloggerům. Nově budeme klást v komunikaci důraz i na zvyšování firemní reputace značky, jejího povědomí a vnímání,“ tvrdí Holoubková. 

MC Consultant se v letech 2006 až 2014 starala v Česku a na Slovensku o PR komunikaci značky Baťa, pro niž od loňského roku pracují globálně pražské agentury McCann Prague a Swimming Pool. Od roku 2014 zastupuje Holoubkové agentura původní českou oděvní značku Blažek. S dvouměsíční přestávkou během loňského léta zajišťuje přes pět let PR pro prodejní síť Euronics a poslední dva roky i pro Kasa.cz.